Aah, omani laitoin noihin ja ei ole vielä "kärähtänyt".Kiitos infosta.
13V olin ihan mittarilla mitannut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aah, omani laitoin noihin ja ei ole vielä "kärähtänyt".Kiitos infosta.
13V olin ihan mittarilla mitannut.
Mulla ainakin "Degree Minutes (16 bit)"Öö millä nimellä asteminuutti-entity löytyy ton modbus-integraation kanssa? Ei oma mielikuvitus riitä keksimään.
Mulla ainakin "Degree Minutes (16 bit)"
Terve.
Olin asentamassa LilyGO:ta mutta huomasin että pinnit 9-12 ovat varattu.
Meillä on RMU 40. Luultavasti se on siinä kiinni?
katso liitettä 111085
Ennen kuin aloitan työntämään johtoja, kysyn. Onko muilla vastaavaa? Toimiiko molemmat laitteet yhdessä. Virtaa voisin ottaa muualta. Muutenkin Nibe antoi 13V mikä on ehkä liikaa Lillylle?
Niinhän mä tuossa kirjoitinkin.
Voi, Lilygolla.
Oli taas hypännyt integraatio pois HA:n ja MyUplinkin väliltä. Toki ei yllätä kuin kyse MyUplinkistä. Kai se pitää ruveta ihmettelemään jotain muuta ratkaisua. Mitä lisäosaa on käytettu F750 kanssa? Luin ketjun läpi ja monta eri Niben laitetta käsitellään ketjussa. Ei jäänyt varmaa kuvaa että käykö kaikkiin sama vai pitääkö olla jokin tietty lisäosa.Hyppäsin nyt HA:n maailmaan, sain MyUplinkin integraation toimimaan mutta päivän pysyi ja tuli ilmoitus että integraatio ei toimi. Onkohan normaalia toimintaa? Onko varmempi hakee jotenkin muuten tietoa? Lähti pelittämään kun teki integraation uudestaan.
Nyt minulla molemmat premium tilaukset mutta mielellään niistä luopuisin jos etenkin datan saa ilman tilauksia näkyviin ja talteen (HA:han). Tota MyUplinkin etäsäätöä tullut harvemmin käytettyä. Olenkohan kerran laittanut vain lisäykselle ja pidentänyt loma-aikaa. Eli data tärkein, etähallinta plussaa.
Tämä alku varmaan tulee mentyä myuplink-integraatiolla jos vain toimii. F750 sulatusongelmaa kovilla pakkasilla ja huololla vian etsintä sekä korjaus työn alla. Toki ollut jo hetken, mielellään en mitään ylimääräisiä virityksiä tee ennen kun vika korjattu (Toki voi mennä pitkään, kolme talvea jo ihmetelty)
Lilygo ollut jo pidemmän aikaa, vahva suositusKiitos pikaisesta vastauksesta, eiköhän jossain vaiheessa lähde tilaukseen tuollainen LilyGo T-CAN485. Suomestakin sellaisen sai, toki vähän enemmän joutui maksamaan (kuitenkin hinta siedettävä).
Takuu ei raukea jos käyttää MODBUS 40, mutta oli aika kallis hinta. Katsoin sen kytkentöjä niin ihan samoihin pinneihin se tulee kiinni (yllättyneitä 0). Toki miksi takuu raukeisi jos käyttää eri valmistajan laitetta, pääperiaate taitaa molemmissa olla sama.
En tiedä mikä laite sinulla on, mutta F470-koneessa switch.allow_additive_heating_47370 kertoo onko vastukset estetty vai ei. Syytä estolle tuosta ei silti saa selville.Tässä Nibe Heat Pump intergaatiossa on paljon sensoreita ym.
Perushommat löytyi mutta esimerkiksi mikä kertoo onko vastukset estettynä vai ei?
sensor.int_el_add_state_43091 on 0 tarkoittaa ettei vastukset ole päällä.
sensor.int_el_add_power_43084 on 0kW myös.
Haluan tietää onko vastukset estetty esim lämpimän ilman takia?
Entä asteminuutit? Niistä voisi päätellä jo aika paljon. Sitäkään en löytänyt.
Olet oikeassa, sähkövastusten eston tilaa ei taida tästä integraatiosta suoraan nähdä. Ja nähtävästi minua on taas alkanut vaivaamaan mytomania, sillä switch.allow_additive_heating_47370 ei kerro sähkövastuksen tilasta normaalikäytössä mitään. Jos select.operational_mode_47137 on manuaaliasetuksella, switch.allow_heating_47371 ja switch.allow_additive_heating_47370 nappuloilla pystyy määrittämään onko lämmitys tai sähkövastukset aktiivisena. Eli koneella sama löytyy valikosta 4.2., käyttötila.F470 on laite. switch.allow_additive_heating_47370 on asennossa ON. Vaikka vastukset on nyt estetty kun ulkona on +10
Nibe Uplink integraatiossa on Int elec add heat sensori. se on nyt Blocked.