root
Aktiivinen jäsen
Mistäs nuo muutokset näkee? Kiinnostaisi F750 muutokset, kun ilmoittaa että uusi päivitys saatavilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs nuo muutokset näkee? Kiinnostaisi F750 muutokset, kun ilmoittaa että uusi päivitys saatavilla
Voiko F750 päivittää jotenki alaspäin firmwarea jos uudempi on aivan susi ja tulee ongelmia?

Jos aloitan siitä, että ethernet-liittymän kautta verkkoon. Takaa ja edestä konepellin alta löytyy piuhalle reikä. Jompaan kumpaan. Ohjeita liittymiseen muistaakseni löytyy ohjekirjassa. Soittamalla Niben tukeen saat myös apua. Kännyyn täytyy tietysti hakea sovellus ja rekisteröityä. Päivitytyskehoitukset sitten ilmestyvät kännyyn ja itse laitteen infoon, että päivitys on ladattavissa. Ennenhän päivitykset ladattiin tietokoneelta muistitikkuun ja tikku tökättiin laitteeseen. Nyt päivitetään suoraan netin kautta kuitenkin vain itse laitteelta eli kännystä ei pysty etänä.Mulla vm 2017 asennettu nibe f470 ja tekis mieli saada se nettiin/ kännykällä seurattavaksi ja ohjattavaksi. Kannattaako uusinpaan firmikseen päivittää vai mennä viimeksi hyväksi havaitulla softaversiolla?(jos näin ni mikä se mahtaa olla ja mistä pääsis lataamaan ja asentamaan).
Vähän on koko talon lattialämpökierto sekasin ja kulutus aavistuksen korkealla ni tekis mieli alkaa säätää ja optimoida ja ennenkaikkea logata dataa niin löytyy ehkä vikakohdat.
Kiitos jo etukäteen!
Kiitos avusta! Tein päätöksen, että laitetaan vaan se uusin ohjelmistoversio. Mutta laite on vuodelta 2017 ja sen mukanen ohjelmistoversio ja en saa edes nettiyhteyttä vaikka suora piuha reitittimeltä suoraan itse laitteeseen. Jotain "yhteysjono"-koodia pyytelee. Minkä saisi valikosta 5.xxx? Mutta niin vanha ohelma sisällä että yli 4.xxx valikkoihin ei pääse. Vähän tekemätön paikka. Soitan vihasen puhelun huomenna nibelle. Katotaan edistyykö ollenkaan. On nää vaikeita perkule sentään.Jos aloitan siitä, että ethernet-liittymän kautta verkkoon. Takaa ja edestä konepellin alta löytyy piuhalle reikä. Jompaan kumpaan. Ohjeita liittymiseen muistaakseni löytyy ohjekirjassa. Soittamalla Niben tukeen saat myös apua. Kännyyn täytyy tietysti hakea sovellus ja rekisteröityä. Päivitytyskehoitukset sitten ilmestyvät kännyyn ja itse laitteen infoon, että päivitys on ladattavissa. Ennenhän päivitykset ladattiin tietokoneelta muistitikkuun ja tikku tökättiin laitteeseen. Nyt päivitetään suoraan netin kautta kuitenkin vain itse laitteelta eli kännystä ei pysty etänä.
Muihin asioihin en ota kantaa kun pätevyys ei riitä. Toivottavasti joku muu osaa jelppiä enemmän.
Täältä löydät hyvät ohjeetKiitos avusta! Tein päätöksen, että laitetaan vaan se uusin ohjelmistoversio. Mutta laite on vuodelta 2017 ja sen mukanen ohjelmistoversio ja en saa edes nettiyhteyttä vaikka suora piuha reitittimeltä suoraan itse laitteeseen. Jotain "yhteysjono"-koodia pyytelee. Minkä saisi valikosta 5.xxx? Mutta niin vanha ohelma sisällä että yli 4.xxx valikkoihin ei pääse. Vähän tekemätön paikka. Soitan vihasen puhelun huomenna nibelle. Katotaan edistyykö ollenkaan. On nää vaikeita perkule sentään.

Mistä noita laattoja pääsee lisäilemään? Minulla on SMO S40, eli S-sarjalainen, mutten ole keksinyt mistä noita laattoja pääsee etusivulle lisäilemään.S-sarjalaisessa vielä hauska juttu tuo, kun ei pääse info-valikkoon erikseen ilman Premium-tilausts, mutta kuitenkin ne kaikki arvot sieltä voi "laatoittaa" tuohon etusivulle näkyviin![]()
Ne vakiolaatat on kyllä turhan köykäisiä infoltaan. Mutta noilla lisälaatoilla pelastaa kyllä paljon, mun F750:ssä ainakin onnistuu ja on pienemmät kooltaankin. Uusimmat päivitykset ja ios-appi. Molemmat maksulliset paketit on. Mut meneehän tossa siltikin aika paljon tilaa hukkaan.
Vaatii myös laitteen firmwaren päivityksen, jotta kaikki arvot saa näkyviin sovelluksessa.No joo-o, tämä pakotettu päivitys poistaa appista käytännössä kaiken. Ei ole menoveden eikä paluuveden lämpötilaa, ei tuloilman lämpötilaa.
Eikä edes käyttöveden latauksen lämpötilaa. F470 käytössä.
Olin tosiaan valinnut pysyväni tietyssä versiossa juuri sen takia että kerrankin yhteys ei pätkinyt, ja en olisi halunnut muuttaa mitään.
Käytännössä sovelluksella ei tee tälläisenään enää mitään, ja olisi ollut ihan se ja sama olla päivittämättä ja menettää appin käyttö. Nyt vain bonuksena mahdolliset päivityksestä tulleet bugit vielä päälle sen lisäksi että appin on menettänyt.
Uskomattoman vitsikkäästi etusivun otsikko kertoo "NIBE - Kaikki on hyvin", ja Lämminvesi-laatan kohta "Kaikki lämpimästä vedestäsi." juuri kun sieltä on kaikki poistettu.
Ei voi olla todellista mutta untakaan ei kaiketi ole. Jos näkisin poistoilmalämpöpumppu-unia niin tää päivitys olis juuri siellä tuskallisten unien joukossa.
Ok, eipä tuollaista näy meikän sovelluksessa. Minulla tosiaan SMO S40, S-sarjalainen, mutta ei ehkä riittävän kvalifioitunut (= ei Premium-tilausta). Mikähän mahtaa tuossa olla kriteerinä että tuo on lisäysmahdollisuus on.Etusivulla alhaalla pitäisi olla tuo "Lisää mukautettu laatta". Jos ei ole, niin ei onnistu.
Siitähän tässä oli kyse, appi puhelimessa on koko ajan päivitettynä uusimpaan. Kun F470:n päivitti tähän pakotettuun 9721R3:een, kaikki nuo tiedot hävisivät. Ennen päivitystä näkyivät tiedot moitteetta. Eikä voi lisätä laattojakaan.Vaatii myös laitteen firmwaren päivityksen, jotta kaikki arvot saa näkyviin sovelluksessa.
Eikö tuo mene screen saverille, tai eihän se sellainen ole kun logo paistaa taulussa, mutta silti? Itellä ja parilla muulla ainakin menee. Mutta tuohan on helppo hoitaa tekemällä robottisormen täkkimään OK-nappia minuutin välein että näkymä pysyyNo niin, kun vapaa-ajan asuntomme on satojen kilometrien päässä kodistamme lapissa, niin tuloilman lämpötilan valvonta kovilla pakkasilla on välttämätöntä. Niinpä virittelin kameran kuvaamaan huoltovalikkoa. Tästä ratkaisusta pitäisi Nibenkin softanörttien olla ylpeitä.![]()
Mistähän tuo johtuuEi mene ruudun säästölle - ei ole koskaan mennyt.
kaverilla paloi logon kuva kiinni näyttöön, oli sen verran tuore kone että meni vielä takuuseen uusi näyttömoduli. Mulla taitaa kohta tulla 8 vuotta täyteen, ei ole palanut mutta aina tuo näytönsäästäjällä ollut kun käyn vilkaisemassa lämpötiloja ja muuta.