Dodiin, sitähän tuli itsekkin tuo siirto myuplinkkiin tehtyä, ei enään uskaltanut pitkittää siirtoa.
Yksi suurimmista ongelmista on että pumppu on nyt englanniksi. Kun yrittää vaihtaa kieltä niin tulee ilmoitus "epäonnistunut, yritä uudestaan myöhemmin" (toki englanniksi). Eilen päivitin ja ei tänäänkään vaihda vielä kieltä suostu vaihtamaan. Laite on bootattu ja yhteys myuplinkkiin on. Käsittääkseni laitteen pitäisi nyt itse ladata automaattisesti kielipaketti, ilman usbia. Laitteena siis F750.
Onko kenelläkään vinkkiä miten tuon kielen saisi pumpusta vaihdettua? Parhaimman avun varmaan saa täältä.
Muuten sovelluksen näkymä ei ollut niin kova pettymys kun pelkäsin, toki olin varautunu pahempaan kun täältä asiaa lueskellut. Mielestäni sovelluksessa on mahdollisuus. Toki vaatii vielä päivityksiä rutkasti.
Itse jäin kaipailemaan hävinneitä anturitietoja ja enemmän mahdollisuuksia muokata kotinäkymää eli mahdollisuus valita kaikista antureista haluamansa näkyviin.
Sulatuksien näkymisen, jäteilman anturitiedon ja lattialämmityksen vesien anturitietojen puuttuminen harmittaa eniten. Etenkin kun itsellä oli kovilla pakkasilla ongelmia sulatuksien kanssa, nyt joutuu käppyröistä asian tarkistamaan.
Ymmärrän osittain miksi tietoja Nibe haluaa piilottaa, koska liika tieto kokemattomalle käyttäjälle tarkoittaa "turhia" yhteydenottoja nibelle. Toki tietojen karsiminen ampuu kovasti nilkkaan käyttäjiä jotka harrastelevat anturitietojen tarkkailua ja ymmärtävätkin niistä jotain.
Mielestäni sovellus on mukavempi käyttää kännykällä kun vanhempi, toki käyttötunteja on vähän.