P
Poistunut käyttäjä 18084
Vieras
Käyräohjaus vaikuttaa vain tuloilmaan, kun talvi ilmanvaihto on valittuna, se ei vaikuta siihen poistoilmaan jota sun laite tarvis nyt enemmän. Luulen, että sulla vaikuttaa nyt tuo kosteustoiminto "kosteus pieni" kun kosteusprosennti on alle 35% -> teho 1. Ottaisin tämän kyllä pois offille jotta saat sitä poistoilmaa koneelle lisää. Jos sulla on normaali iv määritelty asetukselle 3, niin silloin kun päänäytössä on puhallinasetus 3, et tarvitse erikseen sitä lisättyä kosteustoimintoa kun kosteus nousee, eli voit laittaa off myös siihen kosteus suuri kohtaan. Se kosteusvalikko on monilla täällä vaikuttanut yllättävän paljon muihin asetuksiin kun se menee kaiken muun yli.Ei vaikuttanut sulatukseen säädöt. Vieläkin tapahtuu puolen tunnin välein ja sulattaa noin 2 min. Minulla on "vanhan" mallinen ohjainyksikkö ja en tiedä missä se sulatus on siinä.
Ilmanvaihdon mittauspöytäkirjasta juuri ne puhaltimen säätöprosentit ja asetus 3:n otin. Litramäärät näytti ihan OK:lta
Mahtaisiko ilmanvaihdon käyräohjaus vaikuttaa puhallinnopeuteen (https://www.nilan.fi/wp-content/uploads/nilan-ec9-ohjelmisto-opas-cts602-hmi-v310-2020.pdf)
katso liitettä 81928
Jos nyt sen koneen avaat niin siellä varmaan on jäätä mikä ei ole normaali tilanne ja pitäisi saada sulatettua. Pääsetkö siis ollenkaan sinne laitteen omaan cts- huoltovalikkoon päänäytön lopuksi? Selaa huoltovalikko näytöstä alas asti ja paina muutaman sekunnin yhtäaikaa alhaalla enter ja nuoli>. Olisiko siellä se sulatus tai manuaalitoiminta kohta? Luulen, että voi tulla ongelmia toimintojen kanssa kun pakkaset kiristyvät jos höyrystin on koko ajan noin kylmänä, niin olisi hyvä saada toimimaan. Ja jos sulla on uusi laite? niin takuuhuoltohan siinä on voimassa vielä.