Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannata huudella puskista.Näkyy ylläpidolla olevan tapana muokata epämiellyttäviä viestejä ilman, että jätetään muokattuun viestiin merkintää muokkaamisesta.
Näkyy ylläpidolla olevan tapana muokata epämiellyttäviä viestejä ilman, että jätetään muokattuun viestiin merkintää muokkaamisesta.
"JaaSe edellinen viesti sitten lähti.
Noh, muotoillaan neutraalisti niin ei pahoita kukaan mieltään."
HehHeh, kuinkas laitat kun vanhaa ei enää löydy, pitäis pitää oma 100% kirjanpito rinnallaEi kannata huudella puskista.
Laita esimerkkiä tällaisesta tiedoksi.
Joo tuo on vähän outoa kun tavallaan sotkeudutaan toisen sanomisiin, muutetaan viestin sisältöä toisen kynäilemäksi, muokataan mielipidettä propagandaksikin voidaan kutsua... jättämättä jälkiä mitä/kuka on sotkeutunut.Näkyy ylläpidolla olevan tapana muokata epämiellyttäviä viestejä ilman, että jätetään muokattuun viestiin merkintää muokkaamisesta.
Juu, se on moderaattorien tehtävä. Koko viestin poisto olisi ollut toinen vaihtoehto.
Tämmöinen tuotos on siis ainakin poistettu. Poistetulla osuudella viitatiin poistettuun vittuiluviestiin.
"JaaSe edellinen viesti sitten lähti.
Noh, muotoillaan neutraalisti niin ei pahoita kukaan mieltään."
Jos tuollaisen katsoo niin pahaksi vittuiluksi että pitää poistaa, niin kyllä aika herkkänahkainen on. Tuossa vain korjattiin moderaattorin tekemä virhe, eli viestiin ei oltu merkitty moderoinnista ja kuka sen tehnyt.
Terve! Tässä alla alkuperäinen viesti. Tässä oli pieniä epäselvyyksiä, jonka vuoksi moderaattori päätti poistaa näkysiltä..
- Kursiivilla kirjoitetun tekstin käsittää helposti olevan suoran lainauksen linkitetystä uutisesta. Kyseessä on kuitenkin kirjoittaman itse muotoilema teksti.
- Linkitetty uutinen viestin alareunassa ei liity itse kirjoitukseen, korkeintaan mutkan kautta (jos lukee itse linkitetyn uutisen)
- Kolmanneksi meni hitusen myös politiikan puolelle.
em. syistä päätetty poistaa näkysiltä, ei mitään sen ihmeempiä.
katso liitettä 64555
Tuo linkkihän sinulla oli tuossa viestin alussa.. kun klikkasi ensimmäisen lauseen alkua (Uutissuomalaisen kyselyn mukaan), niin meni tuohon uutiseen. Ehkä tuo linkkikin on tullut tuossa viestin kopioinnin mukana. Se selittänee osan sotkusta.
Kopio viestisi alusta:
Uutissuomalaisen kyselyn mukaan suomalaisten luottamus viranomaisiin romahti huhtikuussa....
Joo tässä on nyt tullut pientä väärinkäsittelyä. Kuvittelimme että viittaat tuohon iltalehden uutiseen. Verkkouutisen jutun otsikko hämäsi niin, että en itse hoksinut tuon tekstin olevan sieltä suoran kopion.Ajattelin itse että tuo on joku copy-paste virhe ihan. Mutta siellähän se on tuo lainaus tosiaan sellaisenaan.
Ihan näin niinkuin yleisesti ja linjaa ajatellen. Onko jatkossa seuraavat julkaisut jatkossa bannassa ettei niihin saa viitata?
Filtteriin iskee tällöin ainakin mm Kansan uutiset, Demokraatti, Suomen uutiset, Maaseudun tulevaisuus ja Verkkouutiset?
"Maaseudun tulevaisuus" sisältää jo otsikossa poliittisen mielipiteen. Miksi maaseudulla pitäisi olla tulevaisuus?
Mielestäni asialliset jutut voi lainata mistä hyvänsä lehdestä.
Poistettu tyhjä ketju kokonaan.Samaa huomasin eilen ja nyt tuo eka treadi on tyhjä ja sivu kertoo ongelmista.
Siirretäänkö kaikki maalämpöjuttu vallan toiseen foorumiin?Ei MLP-keskustelua tälle alueelle.
MLP-foorumilla voi jatkaa tuosta aiheesta.
Siirretäänkö kaikki maalämpöjuttu vallan toiseen foorumiin?
Älä soopaa jauha.VILP aluella keskustellaan pääsääntöisesti VILP:stä
Miksi janti ohjaa keskustelua vallan toiselle foorumille? Ei ihan terveeltä tunnu teidän touhut.
Meinaatteko modet että autoista puhuminenkin pitää hoitaa autofoorumilla?
On kyllä vaikee tajuta miksi minun asiallinen kysymys, ja toinenkin, poistettiin sekunnissa ja sitten myöhemmin se tänne palautettiin.
@Samppa voisi mielestäni laittaa modet kiertoon ja valitsee uudet tilalle. Nyt on pukit kaalimaan vahteina vänkäämässä kaikesta (VesA poikkeuksena).
Onko tosiaan niin että jos ensin pyydän mitoituksen Tomppelilta MLP varten niin siitä ei sovi enään tällä foorumilla keskustella? Itse tähän virheeseen syyllistyin..
Kyllä, jos sinä avaat "mikä auto minulle" aloituksen autofoorumille niin minusta se keskustelu käydään siellä minne olet luonut keskustelun avauksen. Minä uskon siihen että jokainen osaa tehdä päätöksen minne foorumille hän laittaa keskustelun avauksen ja mielelläni kunnioitan tuota päätöstä.
..
Minä siirsin viestin tänne koska ajatelin että asiasta olisi hyvä keskustella - siis siitä että asioista keskustellaan oikeilla aihealuella ja miksi VILP osiossa olisi hyvä käydä VILP aiheista keskustelua eikä joka rakoon tuoda maalämpöä tyrkylle.
Onko tosiaan niin että jos ensin pyydän mitoituksen Tomppelilta MLP varten niin siitä ei sovi enään tällä foorumilla keskustella? Itse tähän virheeseen syyllistyin![]()
Tai jos Kotiverstas.com foorumilla kyselee ilmanvaihdon haasteista niin samasta asiasta ei täällä saa tehdä avausta..
Sama koskee sitten kaikkia yleisiä keskustelu esim. covid-19, sähköautot, grillaaminen jne.?
Komppaan Pököä että tuolla takauksella tämä foorumi tulee kärsimään aikamoisen inflaation.
Toki nyt kyseisessä kohteessa käyttäjä on selkeästi tehnyt VILP päätöksen joten turha siinä on MLP vängätä.
Minne osioon tulisi laittaa keskustelu missä lämmitysmuoto on edelleen avoin?
Oman "VILP vai MLP" avauksen laitoin VILP osioon kun se silloin tuntui todennäköisemmältä vaihtoehdolta ja siellä keskustelu on aktiivisempaa, vai pitäisikö olla oma osio jos päätöstä ei ole tehnyt suuntaan tai toiseen?

Moderointi ja sivuston linjan luonti on joukkuepeliä, joka tehdään sillä joukkueella mikä on kasassa. Toki ylläpidonkin kommenteissa voi itse kullakin tahattomasti näkyä hieman omiakin näkemyksiä taustalla. Mutta varsinaisista toimenpiteistä keskustellaan ylläpidon kesken nykyisin tarpeen mukaan vaikka tapauskohtaisesti. Päätöksiä yleisemmin linjan suhteen tehdään yhteistyönä. Minä tai kukaan muukaan yksittäinen mode ei sitä sanele. Omalta osaltani olen sitten yhtenä linkkinä keskustelussa ylläpidon ja käyttäjien välissä. Olen itse hyvinkin valmis keskustelemaan aiheesta täällä, siihen kuuluvassa ketjussa.
Muutoin, kuten täälläkin on esille tuotu, omakin suurin innostutus on ollut jo sillä tapaa aika alhaalla, että varsinaiseen sisällönluontiin en ole osallistunut kuin satunnaisesti ja etupäässä muissa aiheissa kuin foorumin omalla aihealueellaKäyttäjäthän tänne tekevät sisältöä ja näitä innokkaita ja innostavia kavereita odottelen siltä puolelta. Moderaattoritkin on täältä sivuston käyttäjien keskeltä aina poimittu. Ei niitä Koskeloitakaan tyhjästä voi taikoa...