pökö
Kaivo jäässä
Kai se kuitenkin kiinnitetty on?Kennosto lepää vapaasti laitteen pohjaa vasten
Kuvan vasemmassa reunassa alhaalla ja ylhäällä kennon päädyssä näkyy pellinpalat millä se voisi olla kiinni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai se kuitenkin kiinnitetty on?Kennosto lepää vapaasti laitteen pohjaa vasten
Kai se kuitenkin kiinnitetty on?
Kennosto lepää vapaasti laitteen pohjaa vasten. Yhdellä ruuvilla taitaa olla tuolta edestä alhaalta kiinni pohjapellissä.
Mitäs tämmöiselle reikäpeltipäädyistä rakennetulle höyrystimelle sitten voisi tehdä, että ei se ei hinkkautuisi puhki lämpöliikkeiden vuoksi.
Nyt kun se on vielä ehjä.
Nuo putkethan lämpenevät ja jäähtyvät eri tahtiin ja ainakin osa niistä siis liukuu noissa rei'issään.
Kuparitahna, sitä taitaa olla spraypullossakin?Joku silikoni suihke sattaisi pysyä siinä aika pitkäänkin
Väkästää siihen sellaiset huoparenkaat varastoksi ja niihin kuparitahnaa.Kuparitahna, sitä taitaa olla spraypullossakin?
Täällä invertteri ILPin kompuran mittarissa noin 65000 h. Katsotaan myöhemmin missä kohden käyrää sitä nyt oltiin.Kun aikoinaan kaivoin on/off kompuroiden kestoikiä niitä oli kovin hankala löytää. Ne mitä löysin olivat välillä 20000h - 50000h. Gaussin käyrä.. mutta jos remalla on 45000 mittarissa niin kompuran lupaus alkaa olla kiinnostavan puolella..
Aika paljon tunteja on kertynyt myös minun fujitsuun kun ensimmäiset 10 vuotta se kävi lähes yhtämittaa kesät talvet. Voi olla yli 80 000 ( arvio)Täällä invertteri ILPin kompuran mittarissa noin 65000 h. Katsotaan myöhemmin missä kohden käyrää sitä nyt oltiin.![]()
Jossain oli arvio (NIBEllä) että invertteri lämpöpumppu kävisi noin 6000 h/vuodessa, kesällä mennään yleisesti ON/OFF ja laite on pääasiassa OFF.Aika paljon tunteja on kertynyt myös minun fujitsuun kun ensimmäiset 10 vuotta se kävi lähes yhtämittaa kesät talvet. Voi olla yli 80 000 ( arvio)
Mikä on sen aparaatin kylmäaine, siitä kun ottaa max käyttöpaineen niin ollaan lähellä. Jos R 410 niin 40 bar on liki.Mikä on höyrystimen paine max
Kiitos ! Typellä voi testata korjauksen jälkeen myös putkiliitokset kun höyrystin liitetään ( juotetaan ) paikoilleen putkistoon.En ehkä menisi paineilmaa tuohon höyrystimeen laittamaan, saattaa olla aika savotta saada käyttökuntoon uudelleen jos sen saisi korjattua. Tavan paineilmassa on kuitenkin aika paljon kosteutta. Mutta jos tuollaisen vastaavan homman tekisi typellä niin olisi kuivaa kaasua ja paineenkin saisi säädettyä sopivaksi nollasta ylöspäin. Typpipullo jossa regulaattori mukana ei montaa sataa euroa maksa.
tarvikekulma.fi
Tunnetko tuon laitteen niin hyvin että voit taustoittaa väitettäsi, vai oliko MUTUa?Miksi ihmeessä makuuhuoneeseen pitää laittaa puhaltimia? Saahan niistä tietysti nukkumisen ajaksi sen ropellin kiinni...
Mä en ikimaailmassa hyväksyisi tuota makkariini
En tunne, ja minulla on käsitys, että puhaltimien ääni ei ole olenkaan kova ja siinähän on ne tason säädöt puhallin voimakkuudelle. Mutta siitä huolimatta en huolisi puhaltimia korvan juureen jos yritän nukkua.Tunnetko tuon laitteen niin hyvin että voit taustoittaa väitettäsi, vai oliko MUTUa?
Janos.lle vastaisin.. että on esimerkiksi autoja hyvin monenlaisilla konstruktioilla. Meidän järjestelmä on yksilöllinen, siinä on hyvää paljon, esim vanhin Ecoair 25 kW:n tehoinen on epäkunnossa, mutta sen korvaamisella ei ole kiirettä, mahdollisesti ensi syksynä korvataan se.
Kuinka kovaa teillä sitten normipatterit kurlaa? Ootko kuunnellut itse noita belizejä esim 10m2 huoneessa?Meillähän on pohjana IVLP systeemi. Sen lisäksi 10 m3 varaaja, aurinkolämpöpanelit, joiden antamaa energiaa on lisätty maalämpöpumpulla.
Meillä on edelleen öljykamina, ajatellen poikkeusoloja ja varalämmönlähde. LKV:n tulistus huippu suoralla sähköllä.
Meillä on toinen henkilö, joka osaa käyttää laitteistoa, kolmas on opissa Jos ei ole osaajaa, niin 3 IVLP hoitaa lämmityksen. Purmo belize E2 on hiljainen, hiljaisempi kuin normaali patteri.
Mitä siinä muutoksessa tapahtuu?Belizen ainoa ongelma on kaksi kertaa vuodessa, kun se pitää muuttaa lämmitykseltä jäähdytykseen ja myös kun muuttaa sen lämmitykseen. Toimintatilan muuttaminen onnistuu kyllä, mutta se vaatii kikailua, virtajohto pois pistokkeesta ym.
Mitä kikkailua ja johtojumppaa tuo nyt sitten vaatii?Belize, punainen merkkivalo = lämmitys ja sininen merkkivalo = jäähdytys. Kun saa valon vaihdettua, niin toiminta on sen mukainen ja ainoastaan nuolinäppäimillä asetetaan lämpötila Meillä on ollut paras asetus lämpötilasäädön keskivaiheilla.
Voi olla, että kun tekee ohjekirjan mukaan, toiminta on ok. Kun tekee ohjekirjan mukaan ja odotta esim. 15 min, onko toiminta ok Minä olen tehnyt niin, että olen irroittanut pistotulpan pistokkeesta monta kertaa ja koskettanut kevyesti termostaatin Belizen puoleista alaosassa olevaa osaa ( onko lämpötila-anturi )? ja olen saanut toimintatilan vaihdettua.Mitä kikkailua ja johtojumppaa tuo nyt sitten vaatii?
Siis ihan tuurilla mennään?Minä olen tehnyt niin, että olen irroittanut pistotulpan pistokkeesta monta kertaa ja koskettanut kevyesti termostaatin Belizen puoleista alaosassa olevaa osaa ( onko lämpötila-anturi )? ja olen saanut toimintatilan vaihdettua.