Espejot
Hyperaktiivi
Tässä ollaan etukenossa ja hyvä niin. Nykysin AI tuotokset erottaa jo kaukaa ja totta, tuutista tulee halvalla tehtyä tuubaa yhä enemmän. Vähän sama asia kuin että keinotekoinen liha ei ole lihaa eikä sitä saa myydä lihana. Hyvän tavan mukaisesti photosopattuja kuviakaan ei käytetä uutisissa eikä artikkeleissa ja jos käytetään niin siitä mainitaan. EU tulee näiden asioiden kanssa jälkijunassa ja ehkäpä se on jopa hyvä asia. Kiina käyttää AI:tä kansalaisten valvontaan, jenkit kaupallistaa tekoälyä. On tossa vielä vapaata peltoa erikoistua mutta vaatii lainsäädäntöä ja rahaa.
Viimeksi muokattu: