pökö
Hyperaktiivi
Mulla on fujitsussa yksi reikä. Toimii hyvin kaikissa keleissäPohjassa vain vedenpoistoreikä, muuten iha ummessa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on fujitsussa yksi reikä. Toimii hyvin kaikissa keleissäPohjassa vain vedenpoistoreikä, muuten iha ummessa..
Yhdellä pärjää hyvin jos vesi ei pääse leviämään - paksu vesivirta on hyvä. Tuossa pohjassa on kyllä ihmesokkelo jonka kaatoja on vaikea päätellä - vettä pitäisi estää menemästä kohti potkuria.Mulla on fujitsussa yksi reikä. Toimii hyvin kaikissa keleissä
Pumpun kokonaishinta nousee 50% kun rahti lisätään.200 ekee pumppu+ rahti.
Yksityiselle 199+ALV+rahti. 330€ sen pitäisi pyöreästi olla.200 ekee pumppu+ rahti.
Lomo on hieman järeämpi.Miten tämä eroaa pularista?
Eikö tuohon pidä vielä pohjakaapeli ja kupariputket näpyttää lisäksi?Yksityiselle 199+ALV+rahti. 330€ sen pitäisi pyöreästi olla.
Ei se ollenkaan paha ole sekään, jos luotolla saa ostettua ja toimitusaika on sellainen että reklamointi luottoyhtiön kautta tarvittaessa onnistuu.
Sehän riippuu siitä, aikooko konetta käyttää talvella, ja onko uusille kupariputkille tarvetta. Moni tarvitsee myös telineen, asennuskourua, kondenssiletkua, sähköjohtoa ynnä muuta pientä. Jos pumpun asentaa pätevöity asentaja, yleensä kaiken tuon saa asentajalta.Eikö tuohon pidä vielä pohjakaapeli ja kupariputket näpyttää lisäksi?
Sehän tuntuu etenevän mukavasti.Tilasin kaikilla hilppeillä, myös asennuksen. Ainoastaan tilausvahvistus tuli. Tänään asentaja otti s-postilla yhteyttä ja pyysi tietoja kohteesta sekä ilmoittamaan kun toimitusaika on tiedossa.
Onko kukaan saanut mitään tietoa koska toimitus näissä supertarjouksissa on? Itselle ei ainakaan mitään tietoa ole tullut.
Samaa tavaraa kun täällä paljon suoraan Kiinasta ostettu Power Word.Entäs mikä tämä on
Näyttelylaite 1 kpl1700€! U-ENERGY 18 kW R32 ilma-vesilämpöpumppu! | ultimate
U-ENERGY ilma-vesilämpöpumput valtaavat markkinoita. Kompakti rakenne, johon tarvitaan vain vesiliitäntä, ei kylmälaiteasennusta pitää asennuskustannukset järkevinä. Entistä kilpailukykyisempi hintataso, Panasonic kompressorit, R32 kylmäaine, WiFi-toiminnot, SmartGrid valmius, ohjaus...ultimatemarket.com
Luin ketjuasi ja vähän huolestuin. Aika säätämistä, johon minulla ei ole taitoa. Toivotaan, että softa on kohdallaan.Eli sama kun mun ketjussa
Gree Pular GWH09AGA-K6DNA1A
Ultimate toimitti 09R32 ILP:in. Laatikossa oli GWH09AGA-K6DNA1A/0 ulkoyksikkö. Sulatuskaapeli oli irrallinen. Mielenkiinnolla katsotaan millainen laite tämä on. Autotalliin tuo tulee, ja sisäyksikkö on melko pieni joka on hyvä asia. Google kertoo nimeksi "Gree Pular". Googlen perusteella...lampopumput.info
Tuo on kyllä toiminut hyvin alkukankeuksien jälkeen. Joku softapäivitys joka tuli OTAna paransi sulatusta reippaasti.
Onko tämä 12 kapillaarikone? Oma ei vielä saapunut.. Harmi kun ei ollut Lomo. Mutta se olisi pitänyt olla tiedossa.Sinne terassille oli ilmestynyt ihan kuten pitikin, ulkoyksikkö GWH12AGBXB-K6DNA1A j sisäyksikköW1GRE-GWH12AGBXB-K6DNA1A/I
On (ellei ole sitten optiona valittu) ja kylmäainetta 550 g.Onko tämä 12 kapillaarikone?
Tänne Turun puoleen tuli viikko sitten. Onkohan jakelu alueittain?Ovatko muut ostajat saaneet jo pumput? Tänne ei ole kuulunut mitään.
Ei ole kuulunut eikä näkynytOvatko muut ostajat saaneet jo pumput? Tänne ei ole kuulunut mitään.