kiitos, on niin outo käyttöliittymä ennenkuin pääsee alkukankeudesta, laitan modbus kaapelin niin saattaa olla sitäkautta helpompaa.
on hyvä kun ei tarvitse toista pumppua kiertoon talveksi ettei jäädy, ominaisuus onkin jo valmiina jos oikein ymmärsin
edit
iloinen yllätys, voimakas vapaakierto vaikkei virrat olleet päällä = ei jäätymisvaaraa
Muistaakseen parsmetri nr 24 jos laitat arvoon 1, niin sitten voit asetella 25 kohtaan Kv pumpun nopeuden. Eilen kokeilin huvikseen ja ainakin 80% teholla meni nätisti, siis ei ainkaan dn32 alupex ja 11/4 mutkat ahdista virtausta. Oletuksena siellä 24 kohdassa on nolla, eli äly hoitaa itse tuon. Meinaan tammi ja helmikuun mennä öljyllä ja jos Rotenson Kvpumpun oma äly riitä lämmittämään, niin yks vaihtoehto olis nostaa vaikka 5 % tuo arvo, mutta mulla on vain vajaa 2x 2 m pihalla putkea, joten luulis jopa prosentin arvo riittävän.
Yks huomio, mulla oli oletuksena backup arvossa 7, eli ei backup käytössä. Rotenson asiakastuen kanssa asiasta viestin ja nyt siis arvo 6 siellä, EH Only, niin 3 + 6 kw vastukset on käytössä, jos siis ei muutoin lämpö riitä koneelle, tuo kannattaa tarkastaa.
Samoin, joku arvo oli siellä, kun virrat sammui koneesta (esim sähkökatko), niin se kone ei muistanut mikä oli edellinen asetus, piti vaihtaa nollasta ykköseen ja homma korjaantui. Ihmettelin kun sulaketta alhaalla käytti, niin kone halusi välttämättä tehdä jotain yli 40 asteen vettä ja nyt on käsiajolla säädetty siihen 33 astetta.
Ebaystä löyty Modbus palikka ja Verkkokaupasta odotan saapuvaksi sitä Home Assist Greeniä.