Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ahaa, tilin luonti siis tehdään kännykällä eikä tietokoneella. Olisi pitänyt arvata.Sijainti saksaan hoitui kätevästi FakeGPS sovelluksella.
Saako sieltä Suomalaisilla asetuksilla eli täytyykö käyttää kikka vitosia että saa oikeudet?Jos ei haittaa ostaa virosta, niin Heatline.ee:n kanssa voi asioida suomeksi. Ostin sieltä pari mikroa paljon Raloksen hintoja halvemmalla.
Pitää mennä sinne kaupan puolelle (E-POOD) niin näkyy hinnat.Saako sieltä Suomalaisilla asetuksilla eli täytyykö käyttää kikka vitosia että saa oikeudet?
Edit: ei hintoja näköjään esillä, eli täytyykö pyytää tarjous?
Mitä kaikkea tohon nyt tarvii HMT-2250-6T kylkeen ... onko antaa ostolistaaPitää mennä sinne kaupan puolelle (E-POOD) niin näkyy hinnat.
Pyysin heiltä puoli tuntia sitten asentajatiliä ja tiedot tupsahti sähköpostiin juuri äsken. Tämä on sitä oikeaa asiakaspalvelua. Ensi viikolla pitäisi olla asennuspäivä, jos sähkäri muistaa tulla paikalle![]()
Mulla tuo sähkäri kaikki tarvikkeet, joten en sen tarkemmin osaa sanoa. Tilasin itse vaan invertterin ja paneelit pihaan odottelemaan.Mitä kaikkea tohon nyt tarvii HMT-2250-6T kylkeen ... onko antaa ostolistaa
Puutuuko tästä jotakin?
katso liitettä 98141
Saisinko linkin missä Longi "mainostaa" liitinten yhteensopivuttaa eli onko kyse teknisestä dokumentaatiosta vai mainoksesta niin kuin sanoit? Mun mielstä Longi käyttää Staublin liitimiä. Ainakin Hi-Mo6 on EVO2 liitimillä.Hmt-2250 liittimet on Betterin BC03a ja paneelien päähän sit jotku sinne sopivat. Me laitettiin Staublin liittimet kun Longi niitä mainosti yhteensopiviksi noihin heidän paneeleihin(405W hi-mo5). Johtojen teko on hiukan työläs operaatio, mut tulipahan sekin osuus tehtyä.
Tämäkin hyvä huomioMeillä laitettiin vain jotkut yleiset MC4 liittimet, koska mikrojen kanssa jännite on niin matala.
On CMT2300. Tässä samassa OpenDTU:ssa on jo ennestään kolme HMS-2000 mikroa kiinni paljon haastavammassa sijainnissa kuin tämä uuden yhdistys yritys ja niiden kanssa ei ole mitään ongelmaa. Olen tosin modannut hankaliin kohteisiin näihin ulkoisen antennin kun pelkän lähetystehon lisäys ei riitä.Onhan käytössä CMT2300 piiri eikä NRF? Taitaa kyllä tulla automaattisesti alliancen laitteen kanssa kunhan on oikea konffitiedosto käytössä. 865 MHz taajuus. RF tehoa saa olla +6 tai +8 deppaa jotta meillä tulee vakaa linkki, vaikka on vain yläpohja ja huopakatto välissä. Firmis tammikuun alusta.
Olen kanssa sitä mieltä, että oikeassa elämässä ei ole hevonhumpan väliä että onko mikroinvertterin kanssa liittimet samalta valmistajalta.Meillä laitettiin vain jotkut yleiset MC4 liittimet, koska mikrojen kanssa jännite on niin matala.
Pitääpä kokeilla ulkoista antennia, josko pärjäisi pienemmällä teholla. U.fl SMA adapteri taitaa löytyä jostain nurkista. Tällä hetkellä käytän CMT2300 portissa laitteen mukana tullutta tarrapintaista antennia.Olen tosin modannut hankaliin kohteisiin näihin ulkoisen antennin kun pelkän lähetystehon lisäys ei riitä.
Onko sinulla siis HMT-2000 (kolmivaiheinen) yhdistettynä Alliance Apps:n OpenDTU:lle?
Saattaa olla sittenkin niin, että OpenDTU:n nykyinen firmis ei tue HMT-2000 mikroa. Tuon tuki on tullut versiossa 24.2.16. AllianceApps:n OpenDTU:sta vaan on todella hankala tietää mikä firmis siinä on vai osaako joku kertoa tähän helpon keinon? Onko kukaan tehnyt tällaiseen firmiksen päivitystä? Meneekö ihan tämän ohjeen mukaan? https://github.com/markusdd/OpenDTUFusionDocs/blob/main/OTA.mdOnko kellään muulla ollut ongelmia saada kytkettyä invertteriä OpenDTU:lle? Olen asentanut useita inverttereitä eri OpenDTU laitteisiin ja tähän asti kaikki on mennyt ongelmitta, mutta nyt HMT-2000 mikron yhdistäminen ei onnistu. Sarjanumero on tarkastettu useamman kerran ja se on oikein. Dokumentin mukaan OpenDTU:n pitäisi tukea kyseistä mikroa, mutta ei vaan toimi. Kyseessä on Alliance Apps:n OpenDTU. Näkeekö jostain onko tuo kyseinen mikro otettu tuetuksi vasta jonkun firmware päivityksen jälkeen?
Menee. Ja espressifin flash tool pelaa myös.Meneekö ihan tämän ohjeen mukaan? https://github.com/markusdd/OpenDTUFusionDocs/blob/main/OTA.md
S-mallit (3 alinta) on ”uusille” HMS/HMT laitteille.Mikäs näiden eri pihvi oikein on, miksi on niin monta "purkkia".
Lueskelin hieman aihetta... tarvitaanko jokin sortin antenni? Virtalähdet?Juu, kyllä
Virtalähteeksi tavallinen USB kännykän laturi. Laitteen päässä on USB C liitin ja johtokin taisi tulla laitteen mukana. Laitteessa on sisäänrakennettu antenni, mutta kantama tuolla ei ole hirveän hyvä. Tarvittaessa ulkoisen antennin modaaminen on helppoa.Lueskelin hieman aihetta... tarvitaanko jokin sortin antenni? Virtalähdet?
Tästä lisää? Kaupoasahan on kaksi versiota, ulkoisella antenilla ja Fusion (kuva)... mikä näiden ero on, ei ensi silmäyksellä selvinnyt...Virtalähteeksi tavallinen USB kännykän laturi. Laitteen päässä on USB C liitin ja johtokin taisi tulla laitteen mukana. Laitteessa on sisäänrakennettu antenni, mutta kantama tuolla ei ole hirveän hyvä. Tarvittaessa ulkoisen antennin modaaminen on helppoa.
Eli Fusionissa on oma firmis vai?... Mitkä on Fusioinin +/- puolet... arvon tässä nyt että kumman noista ostaa - Fusionin vai "normi kokoonpano"...OpenDTU firmiksestä on lukuisia forkkeja, ja jos sen kehitys loppuisi, kehitys jatkunee muualla. Fusion levyn kehitys voi loppua. Jos omasi hajoaa eikä uusia saa, markkinoilla lienee uusi malli tai vaihtoehtoisesti voit rakentaa sen itse.