HZxxZKE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Asentaja tuskin alkaa tekemään mitää modauksia mutta asennusvaiheessa on hyvä katsoa miten yksiköt voi purkaa ja kasata. Itse olen kahden edellisen pumpun asennuksessa pyytänyt asetajaa laittamaan kaksi suojattu audiokaapelia sisä- ja ulkoyksikön välisten putkien rinnalle. Noita voi sitten hyödyntää jos on tarvis tehdä mittauksia ja lisäsäätöjä.

Asennuksen jälkeen käytännössä näet miten pumppu toimii sinun ympäristössä ja mitä parannuksia on tarpeen tehdä.
Allaolevassa linkissä minun HZ25:ssa havaitsemani ongelmat ja tekemäni viritykset. Myös minun pumppu sijaitsee kehä 3 sisäpuolella, jossa on aika paljon kosteita nollan tienoilla olevia kelejä.

https://lampopumput.info/foorumi/threads/uusi-nzxxyke-malli.34644/page-12#post-711154
Itse kun asentaa niin eiköhän tuota samalla voi modailla sen mukaan kun tarvii. Täytyy miettiä tuota ulkoista anturia jota suositeltiin. Ehkä ensin testailen tuolla lämpötilakorjauksella.

• Tykkää
Reaktiot: iro
Itse kun asentaa niin eiköhän tuota samalla voi modailla sen mukaan kun tarvii. Täytyy miettiä tuota ulkoista anturia jota suositeltiin. Ehkä ensin testailen tuolla lämpötilakorjauksella.
Olisi kyllä mielenkiintoista saada käytännön kokemuksia ProArt-laitteen asennuksesta ja toiminnasta. Itse en ole onnistunut löytämään mitään konkreettista tuosta. Jos laite toimii kuten prosari lupaa niin 60€ investointi olisi ihan siedettävä kustannus. Samalla saisi Panan näkymään (ainakin keskeiset ominaisuudet) kotiverkossa.

Lämpötilakorjauksella korkein pyyntilömpö 220W ottoteholla on 20.5C. On siinä ja siinä pystyykö tuo pitämään sisälämmön riittävän korkeana (jsislämpöanturi siirto sisäyksikön ulkopuolelle nostaa toteutuvaa sisälämpöä asteen verran).

Mites tuo huoltovalikon asetus 60 käytännössä vaikuttaa sulatteluun? Ymmärtääkseni muuttaa aikaperustaisen sulatuksen tarpeen mukaiseksi, oletettavasti vertaa kennon ja ulkoilman lämpötilaa?
Melko vähän näiden ilpien kanssa tullut puuhattua kun focus on tuolla isommissa kylmäkoneissa.

Mites tuo huoltovalikon asetus 60 käytännössä vaikuttaa sulatteluun? Ymmärtääkseni muuttaa aikaperustaisen sulatuksen tarpeen mukaiseksi, oletettavasti vertaa kennon ja ulkoilman lämpötilaa?
Melko vähän näiden ilpien kanssa tullut puuhattua kun focus on tuolla isommissa kylmäkoneissa.
Jos oikein muistan... Kun asetus 60=0 niin kellosulatus käytössä kovilla pakkasilla. Defaut arvo lienee 1, tällöin sulatuksen pitäisi aina tapahtua kennon ja ulkoilman lämpötilaero ohjaamana.

Takaisin
Ylös Bottom