Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysyn epätietoisena, että miten varastat dataa verkosta josta ei ole reititystä ulkomaailmaan? Vai ajattelitko että voro hiipii paikalle ja vie datan firman palvelimelta muistitikulla tai usb-kovalevyllä povitaskussa?kaikki kuva / video materiaali mikä on muutettu biteiksi on varastettavissa
on varastettavissa jos et tiedä älä vaan ota selvää lisä tieto kun lisää tuskaa, Enkä kerro, se on hyvä kylläkin pitää mielessä et I S O veli valvooKysyn epätietoisena, että miten varastat dataa verkosta josta ei ole reititystä ulkomaailmaan? Vai ajattelitko että voro hiipii paikalle ja vie datan firman palvelimelta muistitikulla tai usb-kovalevyllä povitaskussa?
No täytyypä varoa. Sen verran on teollisuuden verkotettua tekniikka omalla vastuualueella - osittain myös videokuvaa tallentavia järjestelmiä - ettei auta ottaa selvää. Voi vielä iskeä työstressi.on varastettavissa jos et tiedä älä vaan ota selvää lisä tieto kun lisää tuskaa, Enkä kerro, se on hyvä kylläkin pitää mielessä et I S O veli valvoo
Mulla on synologyn nassi joka hoitaa tallentamisen. Samaan linkkiin katkeaa myös yhteys kameroilta, eli Hikvisioneilta on estetty pääsy nettiin. Synologyn softilla pääsee kurkkimaan kameroita etänä.Mä lopetin hengittämisen - Ilmassa ku on pöpöjä.
Minkä merkkisiä NVR-laitteita ja mistä ootte ostaneet?
Mulla poksahti Dahuan Aliexpress-malli aikaisemmin. Ehti pyöriä neljä vuotta. Veikkaan salamaa kun oli reititin menny samalla.
Entä mistä ootte ostaneet?
Ei tuo Aliexpress enää houkuttele.
kaikki muut kohdat täytyis amadzonin halvimmalla mut toi ei jos pc:llä windows. Aliexpressin 19€ hintasesta / 3 kamerasta yksi hajos ei kestänyt kun alle 2 vuotta. Laadukkaalla 128 g muistikortilla 1 kk mahdollista aliexpres hinta nykyään posteineen 27€ ja amazon 36€ halvinsamsung evo plus 128 gb mahtuu 38 vuorokautta best kuvan laadulla. kuvan laatu mielestäni hyvä. yö kuvaukseen tolla amazon halpis kameralla mahdollista asettaa hälytilaan myös värikuvaustila jolloin taitaa olla kaikki mahdolliset kameran valot infrapuna ynm. kuvaustila käytössä ja laatu kuin päivän valolla pois lukien räntä / vesisade, se valo yöllä voi häiritä herkkä unista kun loistaa sälekaihtimen läpiSandiskilla ( ja varmaan muillakin) näkyi olevan ”endurance” mallin kortteja. Ovatkohan yhtään varmatoimisempia?
Jatkuva tallennus muistikortille voi olla haastavaa jos 1kk pitää saada mahtumaan. Kuvan laatu voi olla aika heikko.
Voi olla että olen kranttu mutta ir valolla tehty kuva ei kyllä kovin hääppöinen ole. Parempi kuitenkin kuin musta ruutu.
Eikös tuo tekisi keskimäärin noin 311kbit/s? Kuulostaa aika vähältä vaikka olisi h265 käytössä. Mutta ilmeisesti se sitten riittää kuukaudeksisamsung evo plus 128 gb mahtuu 38 vuorokautta best kuvan laadulla.
Koskeeko tuo myös jatkuvaa tallennusta vai pelkästään liikkeentunistuksen yhteydessä tehtyä tallennusta. Onkohan levytila kuinka rajallinen?maksuton pilvipalvelu (tallennus) olisi jossain kameroissa googlen mukaan ilmainen .
nascompares.com

Asensin kesällä Shinobin ja siinä on oman verkkokortin perässä PoE-kytkimellä syötettynä pari Hikvisionin Colorvu IP-kameraa. Oli aika hakeminen kuvan saamiseksi näkymään mutta tulipahan opiskeltua näistä samalla. Toinen verkkokortti on nettiä ja etähallintaa varten. Ubuntu on käyttis.Onko täällä Shinobin käyttäjiä? Minulla on tuollainen kokeeksi hankkimani Reolink kamera, mutta en tykkää siitä että videot menee pilveen. Sainkin tuon Shinobin pystyyn, mutta kuva on hävinnyt itsestään. Liikkeentunnistuksen konffaus hämmentää myös. Kun saisi tuon Shinobin toimimaan voisi katkaista pääsyn nettiin tuosta kamerasta.
On täällä kekseliästä väkeä.Heh, meikäläisellä on ihan vaan vanha kännykkä vaan kuvaamassa etupihaa - päiväsaikaan automaattiasetuksilla, mutta auringon ollessa 4 astetta horisontin alapuolella lukituilla valotusarvoilla. Ihan hyvin toimii.