Vs: Keskustelua kodinkoneiden kestävyydestä
Meillä Moccamasteri ollut noin 10 vuotta käytössä. Kerran olen kolauttanut pannun rikki ja kerran on mennyt suodattimen kansi rikki.
Noin 5 vuotta se on pitänyt kummallista äänekästä pörinää jonkin aikaa ennen kuin saa vedet nousemaan suodattimeen. Vieraat aina ihmettelee tuliko auto pihaan...
Onko kenelläkään kokemusta tuollaisesta?
VesA sanoi:Muutaman kerran päivässä.. siitä tulee sitten tuhansia kaffeita vuosien mittaan. Kansien muovi vaan kestä, jopa vesisäiliön kansi alkaa haljeta ajan kanssa vesiputken kohdalta ( melko tökeröä), kytkimet vaan kuluvat käytössä ja lakkaavat napsumasta, virrankulku muuttuu epävarmaksi. Toinen menetetty pannu hajosi itse asiassa aika jännästi: sähkökäyttöinen tiskiharja jotenkin teki kylkeen kauniin soikean reiän.
Meillä Moccamasteri ollut noin 10 vuotta käytössä. Kerran olen kolauttanut pannun rikki ja kerran on mennyt suodattimen kansi rikki.
Noin 5 vuotta se on pitänyt kummallista äänekästä pörinää jonkin aikaa ennen kuin saa vedet nousemaan suodattimeen. Vieraat aina ihmettelee tuliko auto pihaan...
Onko kenelläkään kokemusta tuollaisesta?