Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä itsellä ainakin talvella pukkasi kunnolla sulatusvesiä. Pahimmillaan sai tyhjennellä päivittäin tuota vatia johon vedet menee. Itse olen ainakin täysin tyytyväinen laitteeseen, poislukien se että nyt käy muutaman tunnin välein 5min ajan ja sitten taas sammuu. Pitää ilmeisesti tsekata tuo läpivienti tai selvittää lämpömittarin sijainti ja muuttaa sen paikkaa.Jos ei tee kunnon kuuraa eli sulatusvesiä, todennäköisesti COP on lähempänä yhtä heti pakkasella. Ääni viittaa hyvin alhaiseen imupaineeseen, ettei olisi kapillaarikone. Toppauksethan sieltä puuttuu kokonaan se on selvä, mutta ääni ei muutu silloin kelien mukaan kuitenkaan.
Edellinen kirjoittaja on kuitenkin liian optimistinen, 500€ saitte satasen koneen joka kelpaa ainoastaan jäähdytykseen. Pari vuotta kun käyttää vielä lisää, niin tappio on ympäristölle ja sähkönkulutukselle riittävän suuri, että voi todeta olevansa leikisti voittaja kierrätyskeskukseen ajellessaan..![]()
Ota huomioon, että sisäilma on 8C eli aivan eri kuin sisätiloissa.Paljonko puskee Lillehammer 12 pakkasen ollessa -10°C ulos pyynti täysillä? Itellä puhallus I 36C puhallus III 30°C tallissa noin 8°c ja 30m2. Aika heikkosti lämpiää 2v vanha pumppu
hitaasti lämpiää tila.. kai se on ok. mutta ei ole kaksinen laite. ylläpidossa 8°c ihan hyvin pysyy johonki -15° asti.Ota huomioon, että sisäilma on 8C eli aivan eri kuin sisätiloissa.
Sisäyksikön ilmavirta on ilmoitettu olevan 330-660m3/h ja täten veikataan III-nopeudelle vaikka puolesta välistä 495m3/h. Jos tallissa on 8C, niin veikataan vaikka imuksi 10C ja täten lämpenemä 20C. Noilla alkuarvoilla tulee III-nopeudella antotehoksi yli 3kW. Mitäs huonoa tuossa on?
Taitaa puuttua se ulkolämpötila-anturi näistä Wilfoista.Kaukosäätimessä on tuo lämpötilan mittausarvo ulkona, mutta eipä tuo näyttö sisäyksikössä muutu.
onko tuo ns toimimaton feature?

Saiskohan tuon edit: modattua...Taitaa puuttua se ulkolämpötila-anturi näistä Wilfoista.![]()

Vanha ketju, mutta juuri itse asentelinVs: Kommentointi - Gigantti Wilfa Lillehammer 9
Onkohan tähän minkälainen wi-fi motikka olemassa? Wilfa Lillehammer 12. Greellä näkyy olevan wsbee03 palikka onkohan muita kohtuu hintaan.![]()
Lähetetty minun WAS-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Nyt tuli E6 ja liikaa pakkasta mennä ulos katselemaan.Ei kellään muulla ole vielä e6-koodia tullut? Green manuaaleista tuli ilmi että kyseessä siis kommunikaatio-ongelma sisä- ja ulkoyksikön välillä. Nuo johdot kävin läpi, ei mitään ihmeellistä niissä. Eli ilmeisesti piirilevy ulkoyksiköstä mennyt tai piirilevyn sulake, jossain oli että sulake menisi mielellään. Ilmeisesti vmäisessä paikassa tuo ulkoyksikön sulake.
Ei ollut. Virrat pois ja kun keli plussalla niin virrat takaisin ratkaisi itselläni. Eli jostain syystä kovalla pakkasella ei jaksanut käynnistyäNyt tuli E6 ja liikaa pakkasta mennä ulos katselemaan.
Oliko se sulake kuitenkin tämän takana?
Odottele että lämpenee kunnolla ja sitten kunnolla virrat pois (sulake/pääkytkin). Kaukosäätimen off/on ei riittänyt itselläSillähän tuo ratkesi!
EDIT: eikun tuli uudestaan E6.
Pakkasta 8 astetta.
Pöh.
Jos siis sama vika kuin itsellä. Eli jos oli virrat pois (kaukosäätimestä) ja nyt löit päälle, niin antoi tuon?
Lähtikö jo toimimaan?Niinpä.
Siis pidetään päällä mutta puhallus pois? Ei tässä mitään ständby opiota ole?
Juu, toiminut mainiosti taas. Pyynti niin alhainen ettei puhaltele.Lähtikö jo toimimaan?

Ei näy tuo tarjous enää?
Vanha ketju, mutta juuri itse asentelin
tilaamani wifi pulikan Lillehammer 9 ja toimii.![]()
28.51€ 39% OFF|For GREE Air Conditioner Wifi Wireless Network Receiver CS532AE CS532AF Network Module(20cm)| | - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Network Receiver CS532AETuo aliexpress linkki wifi palikkaan on jo hapantunut ja vaihtoehtoja monta.
Onko mallilla väliä?