Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äkkiseltää en löytäny tehoa tolle.Mun investointi kun oli 9700€ tuosta setistä ja 4000€ avustus siittä pois, niin ei haittaa vaikka vähän joutuu nyppimään. Tosin samalla periaatteella tuommonen olis kannattanu ottaa ku ei se olis tuntunu senkä vertaa. Mimmosetkohan tehot tuon kaukalon lämmityksessä?
Tää oli asiallisin tarjous mitä sain niin mukisematta otin.. kauhein riisto yritys oli 13 500€ Ja siihen olisi itse joutunut poraa timantilla reiät ja olisi ollut halvimilla telineillä ja kaukaloilla.. kaukosäädin siihe sentää ois kuulunu!Siellä taitaa olla tuota punaista kaapelia kiepillä peltien välissä. Ja sama kliksoni-termostaatti kaapelin päässä. Hyvä kuitenkin, että tuo toimii. Teho olisi tietty kiva tieto, mutta ei kai se normiasiakasta hirveästi kiinnostakaan. 600e kuulostaa kyllä ihan uskottavalta telineestä ja kaukalosta, mutta on se silti hinta jota itse en olisi valmis maksamaan. Siksi valitsinkin DIY-linjan ja etenkin kun pumppu piti saada huomattavasti korkeammalle kuin mihin tuo valmis rosteriteline olisi taipunut.
Tämä sulatusvesien poisjohtaminen on yksi omista lempiaiheista. Ehkä johtuen siitä, että oman VILPin sijainti autokatoksessa on niin herkkä sulatusvesille: en halua niitä tippaakaan muualle kuin viemäriin. Jos joskus vaihdan maalämpöön, on sulatusvesien kanssa kikkailu yksi syistä siihen. Mutta omaa laiskuus ja nuukuus on lähinnä syynä siihen, että oma systeemi ei vielä toimi ihan 100-prosenttisesti ilman vahtimista.
Joo toi wifi on hyvä! Sielt siä näät etänä kämpän ulko/sisä lämmöt, lämmitysverkon meno/paluu sekä varaajan lämmöt käyrineen kuukauden historialla! Pystyy ajastamaan helposti jos haluaa ja näät mitä se kone just sillä hetkellä tekee.. vikailmotuksia ei oo mulla viel tullu mut sovelluksen pitäs ilmottaa ne.Täälä kämppäki lämmenny takas normaaliin ja vastukset tippunu pois pelistä. Onneks tippu pakkaset. Olis tullu vilu muuten. Ja onneksi on toi takka, jos oikeen paha tilanne olis. Nyt harkitsen vakavasti tota wifiä tohon ja melcloudia ni nään etänä tietoa. Tuleekohan tuohon vikailmoitukset myös? Olis hyvä.
Tämä sulatusvesien poisjohtaminen on yksi omista lempiaiheista.
Milloin teit hakemuksen?Äkkiseltää en löytäny tehoa tolle.
https://www.scanoffice.fi/tuote/dp-aa-fi-sulatusvesikaukalo/ tossa linkki kyseiseen kaukaloon.
Mulla oli 11000€ kustannukset putkitöineen otin ton paremman kaukalon, melcloudin sekä langattoman säätimen. Mulla tuli ja tänää hyväksytty maksatuspäätös avustukseen.
24.9 laitoin hakemuksen sisää, 24.11 tuli siihen hyväksyntä ja nyt maksatushakemus hyväksyttiin.Milloin teit hakemuksen?
Ok, itse laitoin lokakuun lopussa ja vielä ei ole kuulunut mitään.24.9 laitoin hakemuksen sisää, 24.11 tuli siihen hyväksyntä ja nyt maksatushakemus hyväksyttiin.
Itsellä oli avaimet käteen tasan 12k€.Sisältääkö teillä nuo hinnat kaikki putki- ja sähkötyöt sekä öljyvehkeiden purku -ja hävitystyöt eli kaikki avaimet käteen?
Juu, on se siellä pohjalla, ja sen ympäriltä pysynyt ihan ok sulana. Ei vaan riitä noin vapaana asennuksena. Jäästä on muodostunut sellainen kansi tuolle kaukalolle.Onko tuolla sitä valkosta kaapelia ollenkaan? Vaikka mun vähä jäätä kerääkinja kaapeli vähä huonosti ni pitää se sentään suurimmaks osaks sulana ton. Jään läpi jättää onkalot paikkapaikoin. Sen fiksaan vielä.
Jotakin tuolle pitää keksiä.
Olin tänään taas yhteydessä myyjään ja mainitsin myös tuosta sulatusvesien ongelmasta varojen putkituksen lisäksi. Lupasi ensi Maanantaina asentajan paikalle. En ennen sitä itse rupea mitään touhuamaan vaan katsotaan mitä myyjä asialle meinasi tehdä.Noiden vesien kanssa saattaisi jotenkin pärjätä, jos estäisi niiden valumisen ihan kivijalkaan kiinni. Näyttäisi tulleen vettä sen verran runsaasti, että se ei ole alkanut patsaita rakentamaan vaan kehittää luistinrataa koneen ympärille.
Onko tuo vastuksen ohjaus nykyään jopa aseteltavissa käyttöliittymästä? Koneen pohjavastus on minullakin tuollaisen syklin perässä, sitä ei vain pysty säätämään mitenkään. Monesti noita lisäkaukaloiden vastuksia on kytketty ihan uy:n syöttöön riviliittimelle, jolloin ovat aina päällä.
Käyrällä joo mennään. 2 kerroksinen Talo niin toi huonemittaus ei ainakaan syksyllä pitänyt meillä kämppää lämpimänä. Myös erillinen talli/varasto samassa lämmitys piirissä.Ajoko tero käyrällä? Mulla huilailee huoneohjauksella pitkiäkin aikoja.
Katos piruuttaan johtuuko huilaamattomuus siitä että kone käynnistelee taukoomatta vai tuleeko käyntitunteja vaan tarpeeseen?Viimeisen kuukauden käynti Mode. Ei paljon huilaa pumppu
Minulla saman suuntainen raportti. Onko sinulta legionellan esto pois päältä asetuksista? Minulla sekin näkyy tuossa raportissa.Viimeisen kuukauden käynti Mode. Ei paljon huilaa pumppu
katso liitettä 68645