Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmaus-automaatit, pistä niihinkin sulut väliin.Unohtuiko jotain?
Minulla oli mielikuva, että Ultin mallissa ei kiertovesipumppua olisi, toisin kuin PW:ssa?Kiertovesipumppuhan tuossa on jo itsestään, suodattimeksi joku pyörresuodatin...
R290 on. (Lisäsin otsikkoon)Onko R290 vai R32 malli?
Uskon lujasti että siellä on. Sivupelti auki niin näkee heti onko vai ei.Minulla oli mielikuva, että Ultin mallissa ei kiertovesipumppua olisi, toisin kuin PW:ssa?
28 mm kupari vetää itsellä ainakin hyvin. Yli 3000 litraa tunnissa helposti. Putkea 6 metriä suuntaansa. Mutasihdit noissa yleensä ahtistaa.Ilmaus-automaatit, pistä niihinkin sulut väliin.
Putken paksuus ja pumpun koko riippuu etäisyydestä. 22 kW ei taida ihan mennä tuuman putkessa? ( tai menee kun pistää menemään)
Onko vesi ulkona?
No niinpä oliUskon lujasti että siellä on. Sivupelti auki niin näkee heti onko vai ei.