Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmaus-automaatit, pistä niihinkin sulut väliin.Unohtuiko jotain?
Minulla oli mielikuva, että Ultin mallissa ei kiertovesipumppua olisi, toisin kuin PW:ssa?Kiertovesipumppuhan tuossa on jo itsestään, suodattimeksi joku pyörresuodatin...
R290 on. (Lisäsin otsikkoon)Onko R290 vai R32 malli?
Uskon lujasti että siellä on. Sivupelti auki niin näkee heti onko vai ei.Minulla oli mielikuva, että Ultin mallissa ei kiertovesipumppua olisi, toisin kuin PW:ssa?
28 mm kupari vetää itsellä ainakin hyvin. Yli 3000 litraa tunnissa helposti. Putkea 6 metriä suuntaansa. Mutasihdit noissa yleensä ahtistaa.Ilmaus-automaatit, pistä niihinkin sulut väliin.
Putken paksuus ja pumpun koko riippuu etäisyydestä. 22 kW ei taida ihan mennä tuuman putkessa? ( tai menee kun pistää menemään)
Onko vesi ulkona?
No niinpä oliUskon lujasti että siellä on. Sivupelti auki niin näkee heti onko vai ei.
Näyttää reiän lävitse katsottuna spirovent-tyyliseltä ilmakuplanerottimelta. Jotakin tuonne pohjalle ehkä kertyy (ja voi tyhjentää mahdollisen moskan avaamalla pohjatulpan), mutta varsinaisessa mutaihdissä vaaditaan pienisilmäinen verkkoi, jota tuossa ei vaikuttaisi ainakaan päältä päin katsottuna olevan.Kaiketi ilmaukseen tarkoitettu, mutta toimiiko myös mutasihtinä?
Ottaisitko minulle tuosta paisuntaventtiilin tekstistä kuvan seuraavan kerran kun avaat kyljen? Minulla ei ole mitään merkintöjä siinä. Paisuntaventtiilin kanssa oli viimetalvena jumitusongelmia. Ilmeisesti todella heikkotehoinen? Helmikuun lopussa viimeksi jumittanut.
Ehdin jo laittaa pahvitkin päälle odottamaan kuljetusta asennuspaikalle. Kuvataan sitten kun joskus on telineellä.Ottaisitko minulle tuosta paisuntaventtiilin tekstistä kuvan seuraavan kerran kun avaat kyljen? Minulla ei ole mitään merkintöjä siinä. Paisuntaventtiilin kanssa oli viimetalvena jumitusongelmia. Ilmeisesti todella heikkotehoinen? Helmikuun lopussa viimeksi jumittanut.
Oletko miettinyt mitään kulutus ja lämmöntuoton mittauksia pumpulle? Niistä pystyy varmistamaan että pumppu toimii oikein ja itse olen saanut toimintaa optimoitua niiden avulla. Pumpun oma mittarointi ei ainakaan minulla oikein näytä vaikka mitä tekisi.
Juu, sitten kun itsellesi tulee asiaa konehuoneeseen. Tuolla ei ole mitään kiirettä.Ehdin jo laittaa pahvitkin päälle odottamaan kuljetusta asennuspaikalle. Kuvataan sitten kun joskus on telineellä.
Kuulostaa mätäkuun jutuilta. Meinataanko tuossa, että kennon vuotaessa, sulatusvedet imisi kaasun sisälle ja räjäyttäisi talon?Onko niin, ettei propaanikoneen sulatusvesiä saisi sisälle johtaa? Jossain näin tällaisen väitteen.
Tuollaisen päätelmän siitä voisi tehdä. No joo, jossain vaiheessa kerrottiin, että EU sallisi propaanin vain monoblokeissa. Ota näistä höpinöistä sitten selvää.Kuulostaa mätäkuun jutuilta. Meinataanko tuossa, että kennon vuotaessa, sulatusvedet imisi kaasun sisälle ja räjäyttäisi talon?
Kuulostaa mätäkuun jutuilta. Meinataanko tuossa, että kennon vuotaessa, sulatusvedet imisi kaasun sisälle ja räjäyttäisi talon?
Kaasumaisessa muodossa tiheys on 2,02 kg/m³, mikä tekee siitä ilmaa raskaampaa (ilman tiheys on noin 1,29 kg/m³).Minulle tuli mieleen että kaasu valuu sulatuskaukaloon ja siitä viemäriin samalla tavalla kuin vesi valuu.