I
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
repomies sanoi:Se tullittomuus/alvittomuus on vähän siinä ja siinä, tuossahan ei ole mukana toimituskuluja. Maksutavat ovat T/T,Western Union,MoneyGram, eli transaktiokustannusta tulee prosentuaalisesti.. paljon. Vaikuttaako nuo sitten tulleihin, tuskin. Veikkaisin kuitenkin että toimituskustannuksineen siihen lätkähtää alvit ja tullit päälle, ynnättynä sitten vielä jonkun WU:n ryöstöhintaisella rahansiirrolla, niin voi tehdä tiukkaa saada tuommoinen alta 60 euron kotiinsa. Eli jos joku myy noita seitsemään kymppiin Suomessa, niin se ei ole välttämättä huono diili.
repomies sanoi:Kiitos ei, minulla on jo yksi projektienerventti. Omat elektroniikat, itse huolletut puhaltimet jne.
ImPerfecti sanoi:Sitten olisi kysymys, kun täällä näkyy olevan tietoa, mistä sitä (siis varaosiasaa edullisesti. Tälläistä epäilen hajonneeksi sähkösuodattimesta, suurjänniteosa (kyljessä lukeepi Malli/type Sj 150 C 52). Ko. osan virtalähde näyttäs olevan ehjä, luulisin, koska (vihreä ledi, joka vilkuttaa murheellisesti) saa virtansa samasta vitalähteestä. Samoin näyttäs olevan itse suodatin ehjä, ei ionilankoja poikki, ei vúotoja runkoon ym.
P4si sanoi:Voi perce! Tuoreena Enerventin omistajana tulee kylmä hiki otsalle... :'(
kaupamees sanoi:Ei kai Enerventin kanssa kannata pelihousuja repiä, pakkaskeleillä ei kannata säästösyistä pienentää ilmanvaihtoa, vaan järjenvastaisesti lisätä mielummin![]()
pökö sanoi:Näinhän se on , pyöriväkennoiset pelittää pakkasella paremmin kun puhalluksen kanssa ei nuukailla.
kaupamees sanoi:Onko sama tapaus, kuin MLP foorumilla ?
MaNe sanoi:Sama mies, sininen pipo ja sisärata.
kaupamees sanoi:Noista lämpölasien huurtumisista on ollut tälläkin foorumilla jutun tynkää, kannattaa lukaista. Meillä on 190m² ja pingviini käytössä, jatkuva teho 70% ja tehostus 90%. Kokeilin tuota nopeuden laskua "säästösyistä" ja havaitsin samaa lämpölasien huurtumista alareunoista saunomisen jälkeen. Nopeuden nosto takaisin 70% ja kosteustehostuksen rajan lasku poisti ongelmat.
juhamv sanoi:Entä mitä mieltä ollaan iv-kanavien puhdistamisesta? Nekin olleet meillä 10 vuotta puhdistamatta. Hieman ristiriitaista tietoa olen kuullut puhdistusfirmoista. Valohoidosta tuskin ainakaan kannattaa maksaa, mutta mistä tunnistaa luotettavan yrittäjän?
Makke sanoi:Mutta häneltä tuli samalla hyvä vinkki tähän; palvelu, jossa tulee uudet suodattimet automaattisesti kotiin, eikä tarvitse itse muistaa.
http://www.ainaraikaskoti.fi/palvelu.html
Minä liityin samoin tein, ensivaikutelma oli toimituksesta laadukas.

Makke sanoi:Meillä hoonattiin just kanavat viiden vuoden asumisen jälkeen. Jessus, että oli tavaraa kertynyt putkistoon. Kaveri torui, kun kuuli, että suodatinten vaihtaminen oli välillä mennyt vähän pitkäksi...
Mutta häneltä tuli samalla hyvä vinkki tähän; palvelu, jossa tulee uudet suodattimet automaattisesti kotiin, eikä tarvitse itse muistaa.
http://www.ainaraikaskoti.fi/palvelu.html
Minä liityin samoin tein, ensivaikutelma oli toimituksesta laadukas.
Vaahteramäki sanoi:Mikä noista Suodatinvalmisteen suodattimista käy Enerventtiin (meillä on LTR 6) ?
toukopouko sanoi:Ööh 179€ /vuosi ? Mikä järki tässä on ? Enerventiltä saa suodattimet (Pingvin) kotiin automaattisesti kestotilauksena about viidellä kympillä per vuosi. 10kpl F5 + 1 kpl F7.
Makke sanoi:Toki meitä on moneen junaan; tässäkin keskusteluketjussa on useita, jotka leikkelevät metritavarasta suodattimia, tai kyselevät halvimpien hintojen perään. Itse kanavien puhdistuksesta juuri maksaneena en enää tingi suodatinten vaihtamisesta tai niiden laadusta.
Toni sanoi:Ikävä kyllä poistokanavat ovat ne jotka likaantuvat eniten, eikä niihin juuri vaikuta se millaiset suodattimet IV-koneesta löytyy![]()
repomies sanoi:Juurikin näin. Joskus yritin viritellä keskustelua kanavasuodattimista, mutta ajatus torpattiin aika pian. Työlästähän tuo olisi joka poistokanavaan laittaa suodatin.
lmfmis sanoi:Meillä ainakin likaantuu ne kanavat ihan eri tavalla jotka ovet huoneissa joissa käsitellään vaatteista. Muissa polyä on vain nimeksi.
KPOh ja makkari riittäisi hyvin...
Sellainen pussisuodatin postoventtiilin taakse?