Juu, 70km kaupungin keskustasta tosin.Rovaniemellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, 70km kaupungin keskustasta tosin.Rovaniemellä.
Korjaan hiukka. Nuo minun kierukat (LK60 ja LK80) on reippaasti isompia ja siksi kannakoituja. Jos ovaalissa on LK35 niin ei tarvi mitään riiputustaMiksi olisi heikko kohta? Ei kierukka laipasta roiku, se makaa kannakkeen päällä. Tai on maannut niissä mistä minun kierukkani on kotoisin
Myyty 8 kW koneena kaikilla pakkasilla eikä sitten teho riitäkään?Miksiköhän joku haluaa päästä pikkusetästä eroon 2500 €:lla ?![]()
Niin... vaikkei Oulu nyt kaikista kylmintä paikkaa olekkaan, on sielläkin kuitenkin pakkasia sen verran että eikai tuonne pitäisi noita 8kW nimellistehon koneita myydä ollenkaan.Myyty 8 kW koneena kaikilla pakkasilla eikä sitten teho riitäkään?
Tarttis kuvan kanssa laittaa nämä löydöt tänne niin niistä jäis joku muisto mitä hintoja on pyydelty, nuo kun häipyy myynnistä niin jää tyhjää jäljelle.... siis esim. tähän tapaan:
katso liitettä 87260
![]()
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
On sillä hintaa, on saattanut käydä ilman taukoa koko 6 vuottaKuusi vuotta vanha CTC: Kallis
Ei pätkäkäyntiä!On sillä hintaa, on saattanut käydä ilman taukoa koko 6 vuotta
Samalla myyjällä myös:![]()
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
F470 tuloilmapuhallin rikki 990e
Saisi melkein maksaa siitä että joku siististi iroittelee ja vie pois.Tässä on puolestaan "löytö". Iänikuinen Bosch, tonnin haluaisi ja vielä itse pitäisi purkaa. Hyvät nauruthan tuosta saa ilmaiseksi.
![]()
Ilmälämpöpumppu
Myydän hyväkuntoinen ilmalämpöpumppu sisä ja ulkoyksiköt, noudat ja purat itse 120-150neliön lämmitykseen onnistuubeta.tori.fi
Saisi melkein maksaa siitä että joku siististi iroittelee ja vie pois.
Tuo ruotsalaisketjun, joka toimii parilla muullakin nimellä itsensä kanssa kilpaillen, kanssa pitää tosiaan olla tarkkana ja verrata hintaa muualta kuin saman firman toisennimisestä liikkeestä. Vantaalla niiden kivijalka Netraudan kanssa on vielä samassa paikassa, ei tarvitse kahta varastoa..Perinteinen huijaus ALE, vedetään ovh hinnat pilviin ja siihen -50% niin silti kalliimpaa kuin muualla normaali hintaan
Kaikessa tuolla kaupattavassa pitää lähteä siitä että pissitys on pohjimmaisena! Sama netrauta kun on samaa puljua, ehkä muitakin.![]()
Ilmalämpöpumppu myös asennettuna | Edulliset hinnat
Ilmalämpöpumppu fiksuun lämmitykseen ja viilennykseen nyt edulliseen hintaan Taloon.comista. Myös ilmalämpöpumput asennettuna. Tilaa heti!www.taloon.com
Onko sama kusetus ilmalämpöpumpuissa?
Niin, kyllä näillekin vahinkoja sattuu ja varastoon uhkaa jäädä vaikka edellistä mallia, mutta tosiaankin pitää verrata euroja, prosenteilla ei näiltä ostella.Voi siellä olla tärppejäkin, mutta aina pitää kaivaa verrokit jostain muualta sen tärpin varmistamiseksi.