Omalta osalta ongelma poistui ainakin toistaiseksi kun loka auto kävi imaisemassa säiliön tyhjäksi ja sen jälkeen puhalsin vielä paineilmalla tuon kyseisen piirin läpi. Aika sakeeta ”sitä itseään” oli kyllä säiliön pohjalla ja aika tuhti kerroskin. Tiedä sit voiko se myötävaikuttaa siihen että tuli tuo hälytys korkeasta veden tasosta?
Itse olin kuvitellut et tuo olisi hälyttänyt ”loka autoa” siinä vaiheessa kun säiliöä rupeaa täyttymään mutta varsinaista tietoa sen suhteen ei kyllä ole.
Vaimo mainasi että tuo ainakin muistuttaa tietyn ajan jälkeen että tuo on tyhjättävä. Liekö sitten aikaperusteinen vai onko tuossa jotain muutakin järkeä? Mahtaako tietää mitenkään että tuo ekan pytyn pohja on täynnä sitä itseään jos ilma vain kulkee läpi? Taitaa olla aikas hankalaa? Voi olla kyllä että olen 100% väärässäkin.