Joko näkyy tuloilman lämpötila?Boottaus auttoi, valikko ilmestyi taas näkyviin. Mitähän muuta sinne tuli takas näkyviin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joko näkyy tuloilman lämpötila?Boottaus auttoi, valikko ilmestyi taas näkyviin. Mitähän muuta sinne tuli takas näkyviin![]()
Ai kato, tää olikin pilp-puolella. Mulla on erillinen iv-kone maalämmön kaverinaJoko näkyy tuloilman lämpötila?
Boottaus auttoi, valikko ilmestyi taas näkyviin. Mitähän muuta sinne tuli takas näkyviin![]()

Modbus tuntuu toimivan ok - 4 tuntia on vastaillut lokitusjärjestelmäni 10 minuutin välein tuleviin kyselyihin. Käynnistyksen jälkeen menee muutama minuutti, ennenkuin Modbus alkaa reagoida.Toimiiko modbussi tuossa uusimmassa firmiksessä ongelmitta? Mulla vielä S1255:ssa v2.21.12 kun en ole uskaltanut päivittää firmistä.
Mikäköhän on toi "flow monitor NC". Mulla Oumanin Ouflex ohjaa AUX:ja (estä kompura, ulkoinen ohjaus ja KV luxus).
Tänään huomasin että F470 tarjosi uutta ohjelmiatoversiota käyttöliittymällään. Päivitin, mutta en huomaa mitään uudistuksia. Onko tietoa mitä uutta tuli uusimmassa versiossa ?
Kätevää ainakin oli, että nyt pysyi kielenä suomi. Aiemmin se piti itse vaihtaa ja asentaa. Samaten nettipäivitykselle peukku
Oma F750 on vuodelta 2018, ei ole liitetty verkkoon koskaan. Kannattaako uusien ohjelmistoversioiden takia käydä ostaa n30m kaapelia, jotta saisi nämä sisään?
Kaikki toimii ja yleensä liika sörkkiminen ei ole hyväksi. Tärkeintä myös olisi, että nykyiset asetukset säilyisivät ennallaan/ei muutoksia kiitos.
Täällä teki ihan saman ja lopulta tein päivityksen tikun kautta kun ei millään lähtenyt tuosta eteenpäin muutaman yrityksen jälkeen.Nibe f470 päivitysyritys ohjelmaversioon 9706 R2. Päivitysprosenttipalkki etenee 100 % asti, mutta sitten jää ikkuna auki, jossa teksti ”Päivittää ohjelmaa. Ole hyvä ja odota”. Siihen näyttää jäävän. Miten muilla onnistui tuo? Myuplink on käytössä ja kone itse ehdotti näytöllään päivitystä, josta käynnistin päivityksen. Edellinen ohjelmisto on ladattu myuplinkin käyttöönotossa ja on 9701R3. Va onko sitten niin, ettei päivitys kuitenkaan onnistu ilman muistitikkukikkailua?
Jäspi MCU40 nieli päivityksen muutama päivä sitten ensi yrittämällä - ja linjalta. Tosin tänään putosi klo 16:00 offlineen myuplinkistä eikä palautunut kuin bootilla.Onko joku saanut tuon 9707R4 softan asennettua menestyksekkäästi?
Onko kiukutellut päivityksen jälkeen vai Uskaltaako päivittää?Tuorein versio päivitetty F750, saa nähdä pysyykö nyt myUplink-yhteys päällä...
Jep, aika näyttää (itsekin asensin tänään), kun yhteysongelmat eivät aiemminkaan olleet viikottaisia (ainakaan mulla).En ole vielä huomannut ongelmia näin kymmeneen tuntiin.
Voi päivittää suoraan.Meillä on suhteellisen vanha ohjelmistoversio käytössä F470:ssä. Voiko tuon päivittää suoraan uusimpaan vai pitääkö tehdä portaittain?
Pystyykö tuolta laittamaan siirtohinnan? Siihen pitäisi olla vähintään yö ja päiväsiirto olemassa tietty että siitä voisi olla jotain hyötyä.Itsekin laitoin eilein, ei mitään selvää muutosta käytöksessä mihinkään suuntaan.
SPA sai jotain uusia ominaisuuksia, en enempää sitä kerennyt räpläämään mutta jotain tariffiohjausta tuli jota en tarvitse ja sitten sähkönhintaan spot-hinnan lisäksi manuaalinen hinta. En muista oliko tuo jo aiemmassa versiossa enkä kokeillut mitä tuolla manuaalisella hinnalla voi tehdä.
Pystyykö tuolta laittamaan siirtohinnan? Siihen pitäisi olla vähintään yö ja päiväsiirto olemassa tietty että siitä voisi olla jotain hyötyä.
katso liitettä 104315
Näemmä Froniuksen smartmeterille näyttää olevan tullut myös tuki. Mistähän tuo sen tiedon kyselee?
). Muistaakseni siihen sai joka tunnille määrittää hinnan kun nopeasti tsekkasin. Ehkä joku muu on perehtynyt paremmin uusiin valikkoihin..Onkos tuossa Niben S-sarjan modbussissa mahdollista pysäyttää kiertovesipumppu? Olen löytänyt ainoastaan Niben valikosta parametrin jolla voi säätää pumpun pyörimisnopeutta kun kompura on pois päältä. Ohjaan mun Nibeä Oumanin Ouflexillä, jossa on sovellus Entson sähkönhinnoille jolloin kompura on päällä vain halvimmilla tunneilla. Kiertovesipumpun haluaisin pysäyttää silloin kun kompura ei ole päällä. Niben tekninen tuki on taas ollut toista mieltä elikä heidän mielestään kiertovesipumpun on oltava päällä (en ymmärrä miksi).
Mulla kiertovesipumppu on päällä 15%:n nopeudella kun kompura ei ole päällä mutta pitääkin pienentää 10%:iin. Syy miksi haluan pitää kierron mahdollisimman pienenä kun kompura ei päälä on se, että autotallissa on myös lattialämmitys ja useita asteita alempi lämpötila joten autotallin kautta kulkeva lattialämmitysvesi jäähdyttää koko kierron aika nopeasti. Tämä sitten taas vaikuttaa huonelämpötiloihin muualla talossa.Minä olen pitänyt kiertovesipumpun päällä 10% kun kompura seis. Syys: ei tarvitse käynnistellä erikseen ja jumien riski pienee. Samalla pidän liuspumpunkin päällä muutamassa prosentissa.