Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1100 -1200 W Eurofin testin mukaan. FD35 voi ottaa hetkellisesti 1500-1600 W sulatuksen alussa.Onkohan tietoa, että paljonko on Daikinin sulatusteho? Ehkä isompi niin vie kuitenkin tuon saman kWh?
Perfera 40 itsellä ja 1.2kW piikki heti sulatuksen alussa. FD35 tuo piikki oli 2.2kW1100 -1200 W Eurofin testin mukaan. FD35 voi ottaa hetkellisesti 1500-1600 W sulatuksen alussa.
Ei Panakaan noin paljon kuluttanut tänään. Noin 0,11 kWh meni sulatuksessa.Tuosta, jos on ka 900W ja kesto 6,5min, niin tulee 0,1kWh. Mikä on puolet Panan 0,2kWh:sta.
Shelly Plus 1 PM lokittaa Home Assistantiin.Millä laitteella Elpakko mittailee kulutuksia? Älyrasioita on paljon mutta osassa on hyvin suuripiirteiset kulutuksen seurannat, nyt Nedis käytössä mutta siitä ei käytännössä irtoa juuri päivätasoa tarkempaa kulutusta.
Sähköasentajanhan nuo pitää kytkeä, mutta toki se koskee myös muita laitteita ellei sitten ole pistotulpallinen malli. Kyllä nuo ihan turvallisia vehkeitä on CE-merkintöineen jne.Mikähän ratkaisu olisi paras/helpoin toteuttaa tuollaisen turvakytkimellisen ilpin kulutuksen seurantaan? Jos oikein tarkkaa ottotehoa haluaisi seurata. Noi Shellyt vaatii asentajan käynnin ilmeisesti? Onko ne turvallisia/hyväksyttyjä?
Tuon taitaa saada asentaa ilman pätevyyksiä jos ei mene sulaketaulun sisälle?Mulla tuollainen efergy e2 mittaamassa perfera 40:sta,ihan pätevä laite tuollaisen kiinteän kytkennän mittaamiseen. Tuossa just sulatus käynnissä.
Tämä on kiinnostava laite, vielä kun löytäisi fiksut lämpöanturit jotka keskustelevat Home Assitantin kanssa niin voisi alkaa pakettia kasaamaan. Kiitos vinkistä.Shelly Plus 1 PM lokittaa Home Assistantiin.
Luulis saavan,nyt laittoi pumpun asentaja mutta aikesemmin oon itse laittanu. Eihän tuossa muuta laiteta kun tuo"kierukka" virtajohdon ympäri.Tuon taitaa saada asentaa ilman pätevyyksiä jos ei mene sulaketaulun sisälle?
Tää toimii kyllä, itselläni nämä iv-koneen lämpöjä mittailemassa. Ilpin tapauksessa voi olla hankalampi vetää nuo anturit Shellyltä sisäyksikölle.
Nediksen saa loggaamaan home assistanttiin Tuya-integraatioon muutaman sekuntin välein. Voit katsoa käyriä ketjustani jossa hämmästellään Toshiba Seiya+ 13 etäkäyttöä. Minulla logittaa home assistant kaikkien sulatuksienkin pituudet muutaman sekuntin tarkkuudella.Älyrasioita on paljon mutta osassa on hyvin suuripiirteiset kulutuksen seurannat, nyt Nedis käytössä mutta siitä ei käytännössä irtoa juuri päivätasoa tarkempaa kulutusta.
Jos joskus on pakko ostaa hybridiauto, niin onko niiden kuormantunnistavat laturit tuollaisia, että voi itse ko. vaiheeseen laittaa tuollaisella kierukkatyylillä?Luulis saavan,nyt laittoi pumpun asentaja mutta aikesemmin oon itse laittanu. Eihän tuossa muuta laiteta kun tuo"kierukka" virtajohdon ympäri.
Olisiko jokin "öljyn palautus" -toiminto? Sen verran pitkiä nuo vedot pakkasella. Jos olisi lyhyemmät lämmitysvedot, niin sulatus hoitaisi tuon saman.Mitähän tuo siis tekee, "testaileeko" nelitieventtiiliä vai tekeekö jonkun "pikasulatuksen"?

Ootko kokeillut hiljainen ulkoyksikkö modea? Taitaa rajoittaa ottotehon johonkin 1500 wattiin???Autom. Tarveohjauskaan ei minulla päästä ottamaan yli 700w. Eroaakohan tuo 100÷ tarveohjaus jotenkin siitä, että ohjaus on kokonaan pois päältä?
Kiitti vinkistä, pitääpä kokeillaOotko kokeillut hiljainen ulkoyksikkö modea? Taitaa rajoittaa ottotehon johonkin 1500 wattiin???
Jos satut kokeilemaan,niin laita ottotehokäppyröitä näytille.Kiitti vinkistä, pitääpä kokeilla
Periaattessa toimii niinkuin pitikin, mutta sulatusvälit lyheni alle tuntiin. Ei varmaan tehot riittäneet sulattamaan kennoa kunnolla.Jos satut kokeilemaan,niin laita ottotehokäppyröitä näytille.![]()
Juu,joskus testaillut tuota niin huomasin saman,että sulatusvälit lyheni.Periaattessa toimii niinkuin pitikin, mutta sulatusvälit lyheni alle tuntiin. Ei varmaan tehot riittäneet sulattamaan kennoa kunnolla.
katso liitettä 92169
Mitenkähän tärkeä toiminto tuo on? Mietin vaan kun erilaisilla modauksilla on saatu sulatusvälejä eri laitteissa (varsinkin Mitsubishit) pidennettyä todella pitkiksi niin tuleeko sitten öljynkierron takia ongelmia?Olisiko jokin "öljyn palautus" -toiminto? Sen verran pitkiä nuo vedot pakkasella. Jos olisi lyhyemmät lämmitysvedot, niin sulatus hoitaisi tuon saman.
Tuossa Daikinin VRV-laitteen toiminto (R410A)
katso liitettä 92150