Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta CE merkinnästä ja on varmasti jos tarpeeksi eri yhteyksissä täällä "taikinoitu" mutta minusta sen merkitys on mitätön, se ei minulle vakuuta mitään turvallisuudesta yms...Selvittelitkö tuo ce hyväksyntää? Kun kattelin en löytänyt oikeata järjestelmä hyväksyntää eikä IEC62619. Lähinnä jos akku sytyttää palon vakuutusyhtiö on aika tarkkana. Lähinnä siks kyselen kun itekkin tuota akkupakettin oo katellut varastoon.
Korjattu300 A ei ole mikään heikko virta hehe
Tämä on aivan puhdas myytti.Niin no noita merkintöjäkin on se oikea CE ja sitten on (C)hina (E)xport, joista jälkimäinen olisi kuulemma pikkasen erilaisella kirjainten välillä, eri fontilla tms. mukamas erotettavissa tuosta aidosta![]()
Ootko laskenut jo millaisia säästöjä oot saanut akulla?Tuosta CE merkinnästä ja on varmasti jos tarpeeksi eri yhteyksissä täällä "taikinoitu" mutta minusta sen merkitys on mitätön, se ei minulle vakuuta mitään turvallisuudesta yms...
Tuotteen valmistaja voin sen siihen lisätä CE merkin antaakseen jollekin jotakin "luotettavuutta" ja olen samalla kannalla kuin muutana muukin kirjoittaja tähän ketjuun jos aiemmin kommentoinut..
Off-topic.Ootko laskenut jo millaisia säästöjä oot saanut akulla?
Minulla on nyt (3x16kWh). Dawnice, Basegreen, Deligreencs akkut yht 48kWh kapasiteettia ja jos hankkisin vielä lisää niin itse päätyisin Deligreencs.com akkun EVE 334AH(346+) Grade A+(17.7kWh) jossa on hyvä 200A JK V19 BMS..Mietin just että otan 2x16kwh akut niin sais sit sen max 12kw invertteristä ulos. Deyen akut ois noin 100e/kwh, ja basegreen 75e/kwh.
Tosin basegreen yhteensopivuudesta deyen invertteriin ei oo varmaa tietoa.
Mitenkäs nuo on kytketty, 1 invertteri joka hoitaa latauksen ja purkamisen verkkoon, kaikki kolme erilaisia (eri jännitteet?). Nämä ilmeisesti n. 50v jännitteellisiä eli sarjassa 150v luokkaa.Minulla on nyt (3x16kWh). Dawnice, Basegreen, Deligreencs akkut yht 48kWh kapasiteettia ja jos hankkisin vielä lisää niin itse päätyisin Deligreencs.com akkun EVE 334AH(346+) Grade A+(17.7kWh) jossa on hyvä 200A JK V19 BMS..
Deligreencs kotelo on pystymallinen ja kaikista kapein sekä pyörillä ja vie vähiten lattia pintaalaa joka on minun suosikkini.. (on makuasioita)
Dawnice 16kwh akussani on PACEex 150A BMS eikä ollut pyöriä( ostin erikseen) Akku modulit on REPT 314Ah
Basegreen 16kwh akussani on Basegreenin oma 150A BMS, jokin vanha 1.0 versio, ei paljon asetusmuutos mahdollisuuksia, on pyörillä, Akku modulit on EVE 314Ah
Deligreencs 16kwh akku on JK V19 200A BMS ja Akku modulit valisin CATL 314Ah (oli vielä halvin 1440 Euroa Puolasta)
Kaverilla on Basegreen 3x15kWh (300Ah) akku moduleilla ja Deye 12kW invertteri, ei ongelmia toimivuudessa.. tiedoksi vielä jospa siitä on apua..
Kaikki LV akut on rinnan kytketty.. eli kaikissa on sama jännite 48VDC (51.2V) joka tasapainottaa akkujen varaus tason lähes joka tilanteessa.. Akkukaapelit on 50 mm2 vahvuista, minimoidakseni häviöt kun käytetään +-200A lataus/purku virtoja..Mitenkäs nuo on kytketty, 1 invertteri joka hoitaa latauksen ja purkamisen verkkoon, kaikki kolme erilaisia (eri jännitteet?). Nämä ilmeisesti n. 50v jännitteellisiä eli sarjassa 150v luokkaa.
Olen vähän pähkäillyt hybridi-invertterin hankinta mutta niissä on yhteinen kysymys:Kaverilla on Basegreen 3x15kWh (300Ah) akku moduleilla ja Deye 12kW invertteri, ei ongelmia toimivuudessa..
DeyeCloud pilveen saa ilmaiseksi Deye AI Copilot tekoäly varttipörssisähkö haku näkymän ja jonkinlaisen ohjauksen mutta on minulla jäänyt vielä lyhyeen kokeilu, pitää tutustua kun on paremmin aikaa kesän tullessa..Olen vähän pähkäillyt hybridi-invertterin hankinta mutta niissä on yhteinen kysymys:
Osaako Deye pörssi-sähkön lataus syklejä?
Osaako Elisa huomioida yö/päiväsiirron?
No noin periaatteessa kyllä, vaikka se askelmerkki ei nyt "ihan" aina kuitenkaan sille lankulle valitettavasti osukaan, ilkeimmät voisi sanoa jopa että harvemmin osuu kuin menee yliastutuksi, sen verran hölmön tuntuisia päätöksiä tuo "AI" välillä tekee, että saahan tuota päätään joskus kyllä raapia jopa allekirjoittanutkin. Vaan minkäs teet, asikkaalla kun ei ole yhtään mitään omia käskytysmahiksia tuohon Elisan systeemiin.Osaako Elisa huomioida yö/päiväsiirron?