Keskustelua sähköautoista

Mikki

Hyperaktiivi
Tämän vakuutuksen bonukset, omavastuu ja vuosikilometrit?
Vuosikilometrit on 25 000km ja omavastuu omasta törttöilystä 700€. Muutoin 200€. Täydet bonukset tietenkin.
Jos on kokemuksia, että tämä paketti on polttikselle selvästi alle tonnin, niin haluan nähdä kuitin, koska en usko muuten.

Minun nykyisen Volvo V60 D3 vakuuttaminen on maksanut käytännössä tasan saman.

Viimeksi muokattu:
Minulla taasen on perjantaina saatu Model Y vakuutustarjous tässä käsissä. Laitetaan se nyt tähän, kun vihjaillaan, että sähkärien vakuuttaminen on erityisen kallista.

Mulla on Renault Megane eTech täyssähköauto. Täydet 80% bonukset ja IF etuohjelman alennus 15%, omavastuu törmäysturvassa 500€, muuten 200€. Ajokm/v n. 20000km:
Ajoneuvovakuutus, Liikennevakuutus ja Täyskasko 735,12€

Mikki

Hyperaktiivi
Mulla on Renault Megane eTech täyssähköauto. Täydet 80% bonukset ja IF etuohjelman alennus 15%, omavastuu törmäysturvassa 500€, muuten 200€. Ajokm/v n. 20000km:
Ajoneuvovakuutus, Liikennevakuutus ja Täyskasko 735,12€

Huih... Onpa hurjia vakuutushintoja sähkiksillä. Menee säästöt polttoaineissa vakuutuksiin... Eikun.... 😂

juukeli

Aktiivinen jäsen
Model 3 vakuutus kaikilla herkuilla Ifistä jotain 900€ luokkaa vuosi. Ei nyt mikään ihan mahdoton, oli se vanhemmassa polttiksessakin reilu 700€.

korsteeni

Aktiivinen jäsen
Laita kuva tuosta virityksestä.
mikä ihmeen viritys, on kuin "marmorilta" ostettu liitännäinen

1777107794200.png

eilen ajettu, 12,2v ......kun se hitaasti pienellä virralla tyhjennetään on tuo akku aika tyhjä jo. kun menen avaimet taskussa niin alle 12v ja sitten talvella herjaa keltasella akkua. tuossa pitäisi olla jonkin sortin floatti niin monta ihmetystä jäisi paitsi.........etennii pakkasella.

nackerton

Vakionaama
Halpoja vakuutuksia ihmisillä.

Kun itse katson Ifin laskurista vakuutusta perusmallin vm -25 Tesla kolmoseen, niin se ehdottaa täysillä bonuksilla, 25 000 kilsoilla ja 500 euron kaskon omavastuulla 1500 euroa. Pelkästä lasivakuutuksesta haluavat 380 euroa vuodessa!

Mitään korvattavia vahinkojakaan mulla ei alla ole, ei edes tuulilasin vaihtoja. Jotain kiveniskemiä olen vakuutuksen piikkiin joskus porauttanut.

Mikki

Hyperaktiivi
Kun itse katson Ifin laskurista vakuutusta perusmallin vm -25 Tesla kolmoseen, niin se ehdottaa täysillä bonuksilla, 25 000 kilsoilla ja 500 euron kaskon omavastuulla 1500 euroa. Pelkästä lasivakuutuksesta haluavat 380 euroa vuodessa!

Ei nuo laskurit kerro totuutta, jos talouden vakuutukset menee muutenkin samaan firmaan. Aina tulee alennuksia keskittämisestä muun muassa. Ja laskurit netissä on varmaan se pessimistisin laskelma.

Vakuutustarjoukset kannattaa kysyä suoraan joltain vakuutusedustajalta. Itse bongasin yhteystiedot Facebookin sähköautofoorumeilta ja erittäin hyvää palvelua olen saanut sähköpostitse ja puhelimessa.

Mikki

Hyperaktiivi
Kyllä ne sen alen laskee kun sinne tunnistautuneena menee

Hmm... ainakin sain paremman hinnan pyytämällä tarjouksen vakuutusdiileriltä, kuin laskurin kautta. Oikeastaan joka firmasta. Laskurit ei huomioi kokonaisasiakkuutta, ainakaan jos ei ole jo firman asiakas.

Back
Ylös Bottom