Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisikohan tuo olla iki-vanha ruotsissa valmistettu Elga?Onko kellään hajua mihin mikä tällainen kahva on?
1000ltr on joo. Vois ollakinVoisikohan tuo olla iki-vanha ruotsissa valmistettu Elga?
Mikä koko? 1000+Litraa?
Minulla on vastaava jossain, käytin viimeksi 40 vuotta sitten.
Kaappasin kuvat jostain
Lämmitykseen/hitsaamiseen vain.Polttoleikkaukseen? Ei näytä sopivan tuttuihin kahvoihin.
katso liitettä 74192
Amatööri kyselee. Sopiiko Oraksen joustavilla kytkentäputkillla olevat hanat suoraan noihin Ballofix (15x10?) sulkuihin?
Kannakoi sulut ettei ne heilu ilmassa letkujen perässä.
Juu, tämä pitäisi myös tehdä joko minun tai sitten asentajan, kun tulee laittamaan Flamco Flexofit tekniseen tilaan, vaikka ei nuo nyt mahdottomasti liikukaan.Kannakoi sulut ettei ne heilu ilmassa letkujen perässä.
Kiitos kommenteista, mutta tästä en oikein ymmärtänyt minkälaiset romppeet tuohon tarvittaisiin? Putkimies nämä tulee asentamaan, mutta ajattelin vähän kartoittaa erilaisia näkökulmia ja vaihtoehtoja jo etukäteen.Eikös ne PEXit saa myös 10mm päällä joka menee helmeen? Ainakin muilla kuin Oraksella.
Oraksella taisi olla myös 10mm putki - G3/8" ulko(taso)kierre -kappale jolla muunnos onnistuu koska siihen helmi-sulkuunhan ei saisi mitään muuta laittaa kuin helmen.
Järkevä liitin, helpottaa keskieuroopan hanojen kytkentä![]()
Hanan asennusliitin 3/8” UK x 10 mm, 2 kpl
Liitoskappale kytkentäletkuun. Pakkaus sisältää kaksi asennusliitintä ja kaksi tukiholkkia.www.bauhaus.fi
Minulla taisi olla se paine valun aikanakin. Niin kai jossain suositellaan. En kyllä oikein ymmärrä miksi, eiköhän se putki sen 3 cm hydrostaattisen paineen kestä ilmankin.Lattialämmitykselle se kai olisi pitänyt tehdä jo ennen valua, mutta ei kai PEX-putki vuoda.
Kyllä molemmille on ohjeet koeponnistaa.Kyllä se oman mielenrauhan ja varmaan myös vakuutusyhtiön puolesta on hyvä koeponnistaa. Kaikki laitteet ainakin hyvä suluilla eristää käyttövesilinjassa. Einkai lämmönjakoa koeponnisteta
Lämpeneehän se valutettu kylmävesi putkissa kun virtaus loppuu, silloin paine nouseeJoko tuo johtuu säätimestö tai sitten voisiko joku hana päästää kuumalta puolelta painetta kylmälle puolelle? Käytännössä tuo ei ole haitannut niin en ole alkanut tutkimaan syvemmin.
Vuotaa verkon paineeseen vai jotain muuta? Mulla ei siis hiivi vaan nousee sekunnissa. Eli näyttää vain 0,4 bar eri lukemaa virtauksella ja ilman.Meillä on aina hiipinyt paine, kun vettä ei valuteta. Valutettaessa tulee säädetyllä paineella.
Nousee se noin minullakinVuotaa verkon paineeseen vai jotain muuta? Mulla ei siis hiivi vaan nousee sekunnissa. Eli näyttää vain 0,4 bar eri lukemaa virtauksella ja ilman.
Lämpeneehän se valutettu kylmävesi putkissa kun virtaus loppuu, silloin paine nousee
Taas on kysyttävää, olkoon nyt vaikka putkityökysymys. Etsin pientä käyttövesipuskuria kuuman veden kiertoa korvaamaan ja katsoin ensin että Saksassa noita olisi paljonkin sopuhintaan tarjolla. Sitten huomasin että lähes kaikissa on sallittu käyttöpaine 0 bar. Sanotaan nyt esimerkkinä Bosch TR1500, jos joku vaivautuu googlaamaan. Mikä juttu tämä on, eihän vesi tule edes ulos laitteesta 0 bar paineella? Onneksi en ehtinyt tilaamaan. Otetaan vastaan vinkkejä mistä löytyisi 5-8 litran varaaja järkihintaan (siis paljon vähemmän kuin 350€ "nibette" jostain taloon.comilta).