Vs: Toshiba DaiSeiKai 8
Sitä juurikin meinasin, mutta eipä niistä sitten kyllä apuja ollut. Eipä ollut puhalluslämpötiloja Tanskan testissä, kuten SP-testeissä usein oli.
Tuo alle -25C piste taitaa nyt olla VTT-testissä alempi kuin Euroventin mittaama (2,5 kW). Ottotehot (noin 1,25 kW) on kuitenkin samaa luokkaa VTT:n testeissä kuin Euroventillä.
http://www.eurovent-certification.com/en/Certified_products/Access_by_programme.php?lg=en&rub=04&srub=01&select_prog=AC&select_partic=64&select_marque=TOSHIBA&select_class=AC1+%2F+A+%2F+S+%2F+R&tri_chp=&debut_affiche=37&indice_affiche=2
Epäilen että ero johtuu siitä että Euroventillä ajoivat AUTO-nopeudella jolla saivat kennon hiukan lämpimämmäksi. TOL-mittauksissa taitaa olla pyynti täysillä, en tiedä vaikuttaako tämä nyt sitten puhallusnopeuteen jos kerran ottotehossa ei ole eroa. Ohittaako esim. tuon vedon estimen toiminnan? VTT-testissä iski todennäköisesti puhalluksen rajoituspäälle, kun kennolämpötila taisi olla alle 30C, siitä johtunevat alhaiset puhallusnopeudet tuolla alueella.
-7C oli eroa noin 300W antotehoissa ja tuo voisi selittyä kyllä ihan normaalilla erolla AUTO-puhallus vs. 4/5 puhallus.
Vai olisiko tuossakin ollut pyyntilämpötila MAX Euroventillä, kun oli bivallen point (100%-piste). Ottotehoissa VTT taisi olla 1,6-1,7 kW, kun taas Eurovent noin 1,5 kW.
puuhis sanoi:En ole testannnut tuota ylläpitoa, myöhemmin sitten. En löytänyt tuosta Tanskan testistä mitään puhallusarvoja vai meinasitko että vertailee noita antotehoja ja sitä kautta puhallusmäärää?
Sitä juurikin meinasin, mutta eipä niistä sitten kyllä apuja ollut. Eipä ollut puhalluslämpötiloja Tanskan testissä, kuten SP-testeissä usein oli.
Tuo alle -25C piste taitaa nyt olla VTT-testissä alempi kuin Euroventin mittaama (2,5 kW). Ottotehot (noin 1,25 kW) on kuitenkin samaa luokkaa VTT:n testeissä kuin Euroventillä.
http://www.eurovent-certification.com/en/Certified_products/Access_by_programme.php?lg=en&rub=04&srub=01&select_prog=AC&select_partic=64&select_marque=TOSHIBA&select_class=AC1+%2F+A+%2F+S+%2F+R&tri_chp=&debut_affiche=37&indice_affiche=2
Epäilen että ero johtuu siitä että Euroventillä ajoivat AUTO-nopeudella jolla saivat kennon hiukan lämpimämmäksi. TOL-mittauksissa taitaa olla pyynti täysillä, en tiedä vaikuttaako tämä nyt sitten puhallusnopeuteen jos kerran ottotehossa ei ole eroa. Ohittaako esim. tuon vedon estimen toiminnan? VTT-testissä iski todennäköisesti puhalluksen rajoituspäälle, kun kennolämpötila taisi olla alle 30C, siitä johtunevat alhaiset puhallusnopeudet tuolla alueella.
-7C oli eroa noin 300W antotehoissa ja tuo voisi selittyä kyllä ihan normaalilla erolla AUTO-puhallus vs. 4/5 puhallus.
Vai olisiko tuossakin ollut pyyntilämpötila MAX Euroventillä, kun oli bivallen point (100%-piste). Ottotehoissa VTT taisi olla 1,6-1,7 kW, kun taas Eurovent noin 1,5 kW.