Vs: Toshiba DaiSeiKai 8
Annan itse ainakin olla päällä koko ajan, ei missään lue että laite pitää sammuttaa. Pitää näiden kestää pakkasia vaikkei antotehot ole enää ihan taivaissa. Näillä pakkasilla ei kokonaissäästön kannalta ole juuri mitään merkitystä, lisälämmityksiä vaan päälle.
juhamat sanoi:Jep. No kyllä se ilma oli tosi lämmintä kuitenki ihan käsi ja naama tuntumalta. Sen verran resonoinnista että kokeilin käsillä työnnättää, nostattaa ynnä muuta yksikköä ja ainakin se ääni kuulosti just samalle. Jännä se ääni, se on vähän semmoinen sähköinen surinaräminä mikä kuuluu monesti sulaketaulusta sen jälkeen kun se on vaihtanut yösähkölle.
Ens yönä täällä pitäs olla -32 6:n tunnin ajan ja vähintään -30 12 tunnin ajan.. joko pumppu pitää laittaa kiinni ettei hajoa, vai antaako pyöriä? Ainakin olen käsittänyt että jos laittaa kiinni niin sitten olisi suositeltavaa ootella huomattavasti leudompoa pakkasia ennenkuin käynnistää kylmiltään?
Annan itse ainakin olla päällä koko ajan, ei missään lue että laite pitää sammuttaa. Pitää näiden kestää pakkasia vaikkei antotehot ole enää ihan taivaissa. Näillä pakkasilla ei kokonaissäästön kannalta ole juuri mitään merkitystä, lisälämmityksiä vaan päälle.
.