Toshiban PKVPG-ND - Daiseikai 9

JakeJii

Tulokas
Testatkaapa muutkin joilla on Toshiban oma etäohaus asennettuna premium, tai premium + malliin, että miten toimii
takkatilan mode 1 ko. asetuksilla:

- Asetus lämmitykselle
- Lämpötilan asetus 17c
- puhaltimen nopeus 4

* Ilman takkatilaa laite puhaltaa erittäin hitaasti, kun lämmitystarvetta ei ole.
* Kun laitat takkatila1 päälle, kuuluisi puhaltimen nopeus kiihdyttää oikein reiluun nopeuteen ja pysyä siinä.

Minulla takkatilan asetus etäohjauksen kautta on lakannut toimimasta kevään/kesän aikana.
Tuona aikana aplikaatio on päivittynyt useita kertoja.

Olen laittanut suomen Toshiballe palautetta, mutten ole vielä saanut vastausta onko palaute ohjattu softan kehittäjille.
Näköjään sama homma. Aloin ihmetellä, että toimii miten sattuu, eikä pidä jatkuvaa puhallusta päällä. Googlailin aikani ja tuli viestisi vastaan. Piti sitten ihan rekisteröityä vastatakseni, että vuosi sitten asennettu Haori 35 tekee samaa. Joku siis bugittaa tuossa etäohjaussoftassa, kun kakea pyörittämällä sai toimimaan kuten kuuluu.
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Näköjään sama homma. Aloin ihmetellä, että toimii miten sattuu, eikä pidä jatkuvaa puhallusta päällä. Googlailin aikani ja tuli viestisi vastaan. Piti sitten ihan rekisteröityä vastatakseni, että vuosi sitten asennettu Haori 35 tekee samaa. Joku siis bugittaa tuossa etäohjaussoftassa, kun kakea pyörittämällä sai toimimaan kuten kuuluu.


Muistakaahan infota ongelmasta toshiban tekniseen tukeen, ja jos ei selkeää vastausta tule, niin pumpun asentajallekin!

En edelleenkään ole saanut vastausta Toshiban teknisestä tuesta, onko ongelmasta infottu tahoille jotka sen osaavat korjata!
On ohmeellistä toimintaa ettei viitsitä vastata selkeään kysymykseen. Moinen mykkäkoulu ei herätä luottamusta.

Edit, laitoin nyt suomen toshiballe mailia useammallekin taholle. Laittakaahan muutkin.

Image1.jpg
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Loppui sivuttaissiipien pakkokääntely nyt! Ohjaustankojen irroitus, pari tulitikkua ja kumiliima riitti.

Nyt voin käyttää kapulan kautta asetuksia kuten takkatila/hi-power/pelkkä puhallus, ilman että laite kääntää siivekkeet suoraan (jos ne alunperin oli v-asennossa) eli vasemmalle ja oikealle. Ihmeellinen bugi jätetty premium tason laitteen ohjelmistoon.

IMG20220917095848.jpg
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Jaaha, lisää bugeja huomattu Toshiban etäohjauksen sovellukseen liittyen.

Bugi 1:
Kaukosäätimestä asetettu takkatoiminto päälle.
Tämän jälkeen jos säädän Toshiban etäohjauksen kautta puhaltimen nopeutta, tippuu takkatoiminto pois päältä!
Samaan aikaan sekä kaukosäätimen näytössä, että etäohjauksen sovelluksessa näkyy kuvake joka osoittaa takkatilan olevan päällä!
(Normaalisti takkatilan kuvake näkyisi vain kaukosäätimessä, jos takkatila olisi poistettu päältä sovelluksen kautta)

Bugi 2:
Kaukosäätimestä asetettu takkatoiminto päälle.
Tämän jälkeen jos säädän Toshiban etäohjauksen kautta sisälämpötilan asetusta, tippuu takkatoiminto pois päältä!
Samaan aikaan sekä kaukosäätimen näytössä, että etäohjauksen sovelluksessa näkyy kuvake joka osoittaa takkatilan olevan päällä!

Bugi 3:
Kaukosäätimestä asetettu takkatoiminto päälle.
Tämän jälkeen jos käytän Toshiban etäohjauksen kautta Hi-Power asetusta, tippuu takkatoiminto pois päältä!
Samaan aikaan sekä kaukosäätimen näytössä, että etäohjauksen sovelluksessa näkyy kuvake joka osoittaa takkatilan olevan päällä!

On tämä sovellus kyllä ryssitty aika surkeaksi kesän aikaisilla päivityksillä.
Harmi vaan kun toshiba on estänyt laitteen käytön vanhempien sovellusversioiden kanssa, joilla homma vielä toimi.

Surkeinta tilanteessa on, että Toshiban tekninen tuki ei vaivaudu edes vastaamaan, onko ongelmasta tiedotettu tahoille
joilla on valmius korjata softa kuntoon.
 

JakeJii

Tulokas
Jaaha, lisää bugeja huomattu Toshiban etäohjauksen sovellukseen liittyen.

Bugi 1:
Kaukosäätimestä asetettu takkatoiminto päälle.
Tämän jälkeen jos säädän Toshiban etäohjauksen kautta puhaltimen nopeutta, tippuu takkatoiminto pois päältä!
Samaan aikaan sekä kaukosäätimen näytössä, että etäohjauksen sovelluksessa näkyy kuvake joka osoittaa takkatilan olevan päällä!
(Normaalisti takkatilan kuvake näkyisi vain kaukosäätimessä, jos takkatila olisi poistettu päältä sovelluksen kautta)

Bugi 2:
Kaukosäätimestä asetettu takkatoiminto päälle.
Tämän jälkeen jos säädän Toshiban etäohjauksen kautta sisälämpötilan asetusta, tippuu takkatoiminto pois päältä!
Samaan aikaan sekä kaukosäätimen näytössä, että etäohjauksen sovelluksessa näkyy kuvake joka osoittaa takkatilan olevan päällä!

Bugi 3:
Kaukosäätimestä asetettu takkatoiminto päälle.
Tämän jälkeen jos käytän Toshiban etäohjauksen kautta Hi-Power asetusta, tippuu takkatoiminto pois päältä!
Samaan aikaan sekä kaukosäätimen näytössä, että etäohjauksen sovelluksessa näkyy kuvake joka osoittaa takkatilan olevan päällä!

On tämä sovellus kyllä ryssitty aika surkeaksi kesän aikaisilla päivityksillä.
Harmi vaan kun toshiba on estänyt laitteen käytön vanhempien sovellusversioiden kanssa, joilla homma vielä toimi.

Surkeinta tilanteessa on, että Toshiban tekninen tuki ei vaivaudu edes vastaamaan, onko ongelmasta tiedotettu tahoille
joilla on valmius korjata softa kuntoon.
Tulin siihen tulokseen, että kaukosäädin lähettää jatkuvasti vakioasetusta tuohon takkatilaan, eli pois päältä. Aina kun parametrejä muuttaa, se lähettää koko sarjan kerralla. Ainakin kaukosäädin toimii näin, niin miksei myös etäohjauskin.
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Tulin siihen tulokseen, että kaukosäädin lähettää jatkuvasti vakioasetusta tuohon takkatilaan, eli pois päältä. Aina kun parametrejä muuttaa, se lähettää koko sarjan kerralla. Ainakin kaukosäädin toimii näin, niin miksei myös etäohjauskin.

"sekakäytössä" tulee tietää mitkä toiminnot ylikirjoittaa toisen ohjaussysteemin komentoja, ja mitkä ei.

Kaukosäädin ei lähetä itsestään mitään pumpulle.

Nyt ongelma on vaan se että etäsovellus on niin sekaisin, ettei voi käyttää enää niitäkään tiettyjä, toimintoja mitkä aiemmin toimi ongelmitta.
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Minkälainen pulju tämä Toshiban suomen osasto oikein on?

Olen laittanut heinäkuun lopussa ensimmäisen kerran sinne tiedotetta näistä uusimpien etäohjaussoftien ongelmista liittyen takkatoiminnon toimimattomuuteen.

Edelleenkään en ole sanut edes vastausta siihen, onko ongelmasta raportoitu tahoille, jotka kehittävät näitä ohjelmistopäivityksiä.
Laitoin tuonne Toshiban suomen osaston johtajallekin viimeisimmässä viestissä tietoa samasta ongelmasta, mutta kyseinen pulju pitää mykkäkoulua.

Kyllähän se vähän ketuttaa, takkatila toimi hienosti pari vuotta sovelluksen kautta, nyt sitä ei voi käyttää.
Joudun usein säätämään laitteen asetuksia etänä, nyt sitä ei voi useinkaan tehdä, koska tällöin kaukosäätimestä päälle asetettu
takkatila tippuu pois päältä. Ja kun sitä takkatilaa ei saa enää päälle Toshiban oman Home AC Contoll sovelluksen kautta, niin
puhallin pyörähtele eniin hiljaa ettei riitä useimmiten mihinkään.

Ei taida tulevana talvena koko aikaa takan lämpö oikein häävisti kiertää...

Onko joku saanut tuolta suomen osastolta vastausta missä mennään?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

puuteknikko

Vakionaama
Tuliko tuo ongelma siis jonkun appin päivityksen yhteydessä? Noistahan saa asennettua Android-puhelimiin vanhankin version jos sattuu löytämään sen ns. apk-latauspalveluiden avulla.
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Tuliko tuo ongelma siis jonkun appin päivityksen yhteydessä? Noistahan saa asennettua Android-puhelimiin vanhankin version jos sattuu löytämään sen ns. apk-latauspalveluiden avulla.

Tuli.
Kaksi uusinta home ac control versiota joissa sama vika. Ne päivitykset tuli kesän aikana.

Tätä vanhempien versioiden käyttö on estetty Toshiban toimesta, ei voi enää kirjautua sovellukseen.
Sovelluksen kautta ilmoittivat kesällä että vanhojen versioiden käyttö ei x päivämäärän jälkeen enää onnistu.

Kiva.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

kotte

Hyperaktiivi
Joudun usein säätämään laitteen asetuksia etänä, nyt sitä ei voi useinkaan tehdä, koska tällöin kaukosäätimestä päälle asetettu
takkatila tippuu pois päältä. Ja kun sitä takkatilaa ei saa enää päälle Toshiban oman Home AC Contoll sovelluksen kautta, niin
puhallin pyörähtele eniin hiljaa ettei riitä useimmiten mihinkään.
Tuohon saattaisi saada maksullisen avun hankkimalla esimerkiksi Nedisin "Smart IR transmitter"-lähettimen. Noita on myyty luokkaa parilla kympillä USB-virtalähteineen. Mobiililaitteeseen saa apin, jolla tuota voi etänä komentaa (laite on valtuutettava kodin Wifi-verkkoon, jotta se pääsee pilvipalveluihin) ja laitteelle voi opettaa kaukosäätimen lähettämiä koodeja esimerkin kautta. Eli sen jälkeen, kun on muuttanut ilpin asetuksia, voisi perään lähettää Nedisin lähettimen kautta käskyn asettaa uudelleen takkatila päälle, jos on ennakolta opettanut tuon käskyn laitteen avulla pilvipalvelun käytettäväksi.
 

puuteknikko

Vakionaama
Tuli.
Kaksi uusinta home ac control versiota joissa sama vika. Ne päivitykset tuli kesän aikana.

Tätä vanhempien versioiden käyttö on estetty Toshiban toimesta, ei voi enää kirjautua sovellukseen.
Sovelluksen kautta ilmoittivat kesällä että vanhojen versioiden käyttö ei x päivämäärän jälkeen enää onnistu.

Kiva.
Oletko käynyt rankuttamassa tuonne Play-kaupan arvosteluihin? Yksi kanava lisää, mitä pitkin painostaa..

 

jarkko_h

Vakionaama
Onkohan wlan mokkulan ja ILP:n vanhempien ohjelmistoversioiden yhteensopivuuden testaus jäänyt tekemättä mokkulan softapäivityksessä? Jos on voisi tuohon auttaa ILP:n softan päivitys. Toki lähtökohtaisesti wlanin ohjelmisto pitää olla taaksepäin yhteensopiva vanhempien ILP:n ohjelmistoversioiden kanssa.

Yleisesti maahantuojat vastaavat huonosti suoraan kysymyksiin. Haluavat että myyjä toimii reklamaatioportaana. Noinhan se toki kuuluu ollakin. Eli takuuasiat hoidetaan myyjän kanssa ja myyjä on yhteydesaä maahantuojaan. Oliko tässä tapauksessa mokkula ostettu suoraan maahantuojalta?

Joka tapauksessa paskasti hoidettu. Palautetta kannattaa antaa mielestäni myös play kauppaan.
 
Viimeksi muokattu:

Matti41

Jäsen
Minkälainen pulju tämä Toshiban suomen osasto oikein on?

Olen laittanut heinäkuun lopussa ensimmäisen kerran sinne tiedotetta näistä uusimpien etäohjaussoftien ongelmista liittyen takkatoiminnon toimimattomuuteen.

Edelleenkään en ole sanut edes vastausta siihen, onko ongelmasta raportoitu tahoille, jotka kehittävät näitä ohjelmistopäivityksiä.
Laitoin tuonne Toshiban suomen osaston johtajallekin viimeisimmässä viestissä tietoa samasta ongelmasta, mutta kyseinen pulju pitää mykkäkoulua.

Kyllähän se vähän ketuttaa, takkatila toimi hienosti pari vuotta sovelluksen kautta, nyt sitä ei voi käyttää.
Joudun usein säätämään laitteen asetuksia etänä, nyt sitä ei voi useinkaan tehdä, koska tällöin kaukosäätimestä päälle asetettu
takkatila tippuu pois päältä. Ja kun sitä takkatilaa ei saa enää päälle Toshiban oman Home AC Contoll sovelluksen kautta, niin
puhallin pyörähtele eniin hiljaa ettei riitä useimmiten mihinkään.

Ei taida tulevana talvena koko aikaa takan lämpö oikein häävisti kiertää...

Onko joku saanut tuolta suomen osastolta vastausta missä mennään?
Auttaisiko jos kuluttaja asiamieheen ottaisi yhteyttä?
 

Abe

Jäsen
En ole itsekään saanut mitään vastausta kyseiseen ongelmaan Toshibalta. Soitettu on ja sähköpostia laitettu menemään. Pitääpä huomenna hättyytellä asentajaa joka lupasi tulla päivittämään laitteen satunnaisten bugien takia. Toivottavasti tämän yhteydessä takkatila ei kokonaan lopeta toimimista. :D Kovasti kyllä kehuvat laitteen takkatilaa esitteissä,menee nyt vähän ristiin noin niinkuin käytännön puolesta.

Laitoin vielä pitkän selityksen ongelmasta tuonne sähköpostiin mikä näkyy play kaupassa sovelluksen kommenttien vastauksissa.
 

Liitteet

  • 20220922_233153.jpg
    20220922_233153.jpg
    138,6 KB · Katsottu: 164
Viimeksi muokattu:

PolyEsko

Vakionaama
Toshibalaiset kuvittelevat ilmeisesti, että vaikenemalla ja kusi sukassa olemalla asia unohtuu eikä tule julki jne.
Todellisuus vain on kuviteltua maineen menetystä vakavampaa.

Ottamalla asia reilusti esiin ja kertomalla, että selvitykseen ovat laittaneet asian ja esittämällä suuret pahoittelut jne voisi maine pelastua, jos luvataan vielä asian korjaantuvan nopsaan. En minä ainakaan noin bugista vempainta voisi kenellekään suositella tällä hetkellä.
 

tet

Hyperaktiivi
Mahtaako tuo etäohjauspalikka olla sen verran marginaalituote, ettei sen softan korjaaminen pääse kovin korkealle to-do-listalla. Kenties tuota ei niin kovin suuri osuus asiakkaista edes osta.
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Tulihan tuohon kesälläkin melko peräjälkeen kaksi ohjelmistopäivitystä, sillon näkyi olevan kiire "korjailla" jotakin,
taisivat koodarit unohtaa että täällä pohjolassa on sellaisia kapistuksia kuin takka ja leivinuuni, joiden lämmön liikutteluun tarvitaan stiä takkanapukkaa. Ja moni on kapulan jättänyt lähinnä koristeeksi, etäohjauksella käyttö.

Mistäköhän tuohon löytyisi logit, että mitä ovat kesän päivityksissä "korjailleet" ?!
Kun on pitänyt oikein estää vanhempien (toimivien) versioiden käyttö.
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Miten tuonne play kauppaan laitetaan palautetta, en löytänyt moista namiskaa.
 

Abe

Jäsen
Tällainen vastaus tuli. Voisi todeta että asia on heidän tiedossa ja ongelman ratkaisu työn alla.

Laitoin myös kaukosäätimen pakkokääntö asiasta maininnan ja voisi olettaa että työskentelevät myös sen kimpussa. :) Tuossa myös tuo osoite minne laitoin aiemmin palautetta.

At the time my team knows the issues confronting and they are working to resolve, test, and confirm the case.

This is not a usual situation and we have never experienced a situation like this before.

Anyway, the root cause is unclear now. But we will go to keep close to monitoring this situation again. Please wait, if there are any updates, I will notify you as soon as possible.
Thank you again for your honest feedback, we appreciate each one as it really helps us improve.

Best Regards,
IoT Solution
Toshiba Carrier (Thailand) Co., Ltd.
Email: contact_service@toshiba-carrier.co.th
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Samaan osoitteeseen laitoin, ja tuli vaan "lisäselvityspyyntö". Noh, laitoin jo pyydetyt lisätiedot.
Sinänsä ihmeellistä ettei voinut viestissä mainita että ongelma on jo selvityksessä?

Please accept my apologies for any inconvenience.
In order to support you through this please record your phone's display and provide basic information as follows to me.
  • Country:…………………....................................
  • Username:……..............................………….….
  • Mobile phone model name:…………….………..
  • Mobile phone OS version:…..………….………..

  • AC Indoor unit model name:…….......................
  • AC Outdoor unit model name:……....................

Best Regards,
IoT Solution
Toshiba Carrier (Thailand) Co., Ltd.

Laitoin myös aplikaation arvostelun menemään sovelluksen sivulle kuukkeli pleihin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

jussia

Jäsen
Hyvin on premium+ 25 toiminut heinäkuun asennuksen jälkeen. Muutamana päivänä viilenneltiin ja nyt on lämmityskausi alkanut. 3 makuuhuoneen pattereita ei ole käytetty ollenkaan vielä, ja tuskin edes tarvitaankaan talvella. Sisäyksikkö on makuuhuonekäytävän päässä vaatehuoneen oven päällä ja puhaltaa 10 metrin päähän kohti leivinuunia. Ulkoyksikkö tuli sisäyksikön taakse vaatehuoneesta pihalle, sähköt varastettiin vaatehuoneen lattialämmitykseltä niin ei tarvittu sähkövetoja.

Takkakytkin on ollut myös päällä mutta en oikein tiedä paljonko se on vaikuttunut kun leivinuunia on lämmitetty n. 5 kertaa samalla kun pumppu on ollut päällä. Puhallusalueella käytävän lattia on kaakelia jossa tarvitaan varmaan lattialämmitystä kunhan pakkaset alkavat, vielä ainakin kärsii avojaloin kävellä ilman lattialämmitystä. Ongelma on ollut se että pumpun 22 asteen asetuksella yöllä makuuhuoneet lämpiävät liikaa että ei nukuta :D Pitää varmaan laskea pyyntiä alemmas.
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Pyynti 19, puhallus 3-4 + takkatila päällä, on riittänyt täällä kesän/syksyn.

Sisälämpötila n. 20,7c kun ulkona +5c.

Asetettu lämpötilan lukema ei merkkaa oikein mitään, vaan toteutunut. Sen mukaan asetus laitettava, ja muutettava tarpeen mukaan.
 

zippo

Tulokas
Nyt 1,5 v ollut premium 25 käytössä. Ostettiin pumppu lähinnä viilennyskäyttöön ja siinä on toiminut moitteettomasti. Käyttäisin myös lämmitykseen näin syksyllä, mutta sisäyksikkö jumittelee jatkuvasti samalla, kun ulkoyksikkö huutaa täysillä.

Otin asian esille asentajan kanssa jo viime syksynä, mutta hän ei nähnyt tässä ongelmaa. Kävin ketjua läpi, mutta en löytänyt yksiselitteistä ratkaisua ongelmaan. Onkohan laitteeseen olemassa päivitystä millä vian voi korjata vai onko vain puljattava takkamodella? Ja pystyykö laitteen päivittämään itse jos ostaa wifipalikan?
 

jarkko_h

Vakionaama
@zippo tuohon ongelmaan löytyy korjaus. Se ajetaan sisään huoltokaukosäätimellä. Hommaan menee kokonaisuudessaan noin 5 minuuttia.

Suosittelen että otat yhteyden asentajaan. Laita mukaan tiedot koneen sarjanumerosta, asennuspäivästä ja tarkka ongelman kuvaus. Mulla vika esiintyi erittäin harvoin, silti pumppu päivitettiin. Pumpun asentaja oli erittäin aktiivinen asiassa ja sai todella nopeasti tuen Toshibalta.

Jos ongelma ei jostain syystä poistu tuolla päivityksellä, menee osia vaihtoon.
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Nyt 1,5 v ollut premium 25 käytössä. Ostettiin pumppu lähinnä viilennyskäyttöön ja siinä on toiminut moitteettomasti. Käyttäisin myös lämmitykseen näin syksyllä, mutta sisäyksikkö jumittelee jatkuvasti samalla, kun ulkoyksikkö huutaa täysillä.

Otin asian esille asentajan kanssa jo viime syksynä, mutta hän ei nähnyt tässä ongelmaa. Kävin ketjua läpi, mutta en löytänyt yksiselitteistä ratkaisua ongelmaan. Onkohan laitteeseen olemassa päivitystä millä vian voi korjata vai onko vain puljattava takkamodella? Ja pystyykö laitteen päivittämään itse jos ostaa wifipalikan?

Onko siis kyse sulatuksen jälkeisestä sisäyksikön nukkumisesta?
Jos on, niin siihen on kuulemma se päivitys olemassa, kuten edelläkin todettu.

Ensi hätään sen ongelman voi ohittaa käyttämällä takkatila1 asetusta. Sekin on todettu näissä ketjuissa jo monia kertoja,
mutta on ilmeisesti aina hukkunut ketjun syövereihin.

Minulla ei ole enää jumitellut pariin vuoteen, koska takkatila1 asetus käytössä lähes aina lämmityksellä.

Siitä huolimatta laitoin asentajalle viestiä että pitää ajaa ko. päivitys koneseen.
Aikoi kysellä maahantuojalta... Toivottavasti maahantuoja ei ole yhtä hidas/pihalla, kuin eräässä toisessa asiassa.

Edit, asentaja kertoikin että odottelee enää kapulaa maahantuojalta, niin alkaa homma etenemään sitten...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Jaahas, lähiaikoina saanee uutta softaa sisään.
 

Liitteet

  • Screenshot_2022-10-12-09-07-14-97_45e686c594768066ad9911d54d96f72b.jpg
    Screenshot_2022-10-12-09-07-14-97_45e686c594768066ad9911d54d96f72b.jpg
    96,7 KB · Katsottu: 199
  • IMG_20221012_090853.jpg
    IMG_20221012_090853.jpg
    126,6 KB · Katsottu: 201

Abe

Jäsen
Mulle tuli jo tuo. Oli vaan sovellus päällä ja yhdistettynä sisäyksikköön eli meni automaattisesti. Nyt sovellusversio on 2.1.00 Mitä kerkesin kokeilla niin nyt puhaltaa takkatilalla mikä pyydetty puhallusnopeus on.
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Mulle tuli jo tuo. Oli vaan sovellus päällä ja yhdistettynä sisäyksikköön eli meni automaattisesti. Nyt sovellusversio on 2.1.00 Mitä kerkesin kokeilla niin nyt puhaltaa takkatilalla mikä pyydetty puhallusnopeus on.

Missä tämä versio lukee?
Äppi kertoi edelleen olevan sama versio, vaikka toshibalta ilmoittivat että nyt on päivitetty jotakin...
 

Abe

Jäsen
Ohops. Sovitinversiota siis tarkoitin.

Nyt tuntuu pelaavan niinkuin ennen tätä päivityshässäkkää.

Edit:

Näin laittoivat vielä perään viestiä:

Dear xxxxxxxxxx,

The wireless adapter firmware update process is complete. We have updated firmware version 2.1.00
At this time, I would want to look forward to hearing from you about the outcome. If you have any problems, please email me right away.

Thank you for your feedback. we appreciate each one as they really help us improve.

Best Regards,
IoT Solution
Toshiba Carrier (Thailand) Co., Ltd.
Email: contact_service@toshiba-carrier.co.th
Screenshot_20221012-114350.jpg
 
Viimeksi muokattu:

puuteknikko

Vakionaama
Hyvää toimintaa valmistajalta testauttaa uutta versiota ongelman raportoineilla käyttäjillä. Pääsee nopeasti kiinni asiaan, jos korjaus ei olekaan vielä riittävä.
 
  • Tykkää
Reactions: Abe
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Joo mutta mistä tuo sovitinsivu löytyy? Monet kerrat aiemmin sen löysin, nyt ei millään.

Edit löytyi!
Etusivun kautta oli hukassa...

Nyt on modattu versio sisässä, testata kunhan kotiin kerkeää.

Testatkaahan huolella äpin kautta myös hi-power/takkatila päällekkäin-vuoronperään yms.

Aiemmin sain bugisoftalla koko sisäyksikön puhaltimen sammumaan noita käyttämällä, ulkoyksikkö vaan hurisi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Hyvää toimintaa valmistajalta testauttaa uutta versiota ongelman raportoineilla käyttäjillä. Pääsee nopeasti kiinni asiaan, jos korjaus ei olekaan vielä riittävä.

Jep, ulkomaille kannattaa ottaa yhteys jos palvelua haluaa.
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Joo ei se tule itsestään, pitää pyytää kauniisti. Ulkomailta palvelu sentään pelaa.
 
P

Poistunut käyttäjä 16081

Vieras
Ei ole sivuohjauksen bugia korjattu.
Se lienee sellaisessa paikassa, että jos siihen joskus korjaus julkaistaan, vaatinee se asentajan käynnin erikoiskakella.

Otin sivusiivekkeet irti moottorin akselilta, ja liimasin tulitikulla sivusiivekkeen akselin oikeaan asentoon kylkeä vasten :cool:
Edit joo kuvakin siitä tässä ketjussa ylempänä
 

Ramsteri

Jäsen
Kiitos vastauksesta. Toshiba suomen tyyppi oli sitä mieltä puhelimessa että ei siinä takkatoiminnossa ole koskaan ollut ilman levittäjä mahdollisuutta... Onko ollut joskus?
 
Back
Ylös Bottom