pumpauttaja
Aktiivinen jäsen
Vs: MSZ-LN
Luulen että juuri tuo paikka nro. 2 on paras. Sillä kun tarkkailin sulatusta niin vähän kelistä riippuen katkaisee sulatuksen juuri ihan 1-5 sekunnin päästä siitä kun viimeinen kuuraraita on kennosta hävinnyt. Mä olen kokeillut tässä nyt monen montaa paikkaa, mutta parhaiten on toiminut modaus 1 ja 2. Muut enemmän tai vähemmän huonompia paikkoja.
aseve sanoi:Eilen siirsin LN25 sulatus anturin mihinkä oli pumpauttaja asentanut toisella kertaa, samalla huomasin tuossa ylemmässä anturissa(outdoor heat exchanger) oli jäätä jonka sulatin ja kuivasin. Nyt kone hönkii n 50.min lämmitysjaksoja ja sulatus kokonaisuudessaan ehkä n.5-8min.Pitää seurata mitenkä kovemmilla pakkasilla.Parempi näin kuin noita hemmetin puolentunnin jaksoja.
Luulen että juuri tuo paikka nro. 2 on paras. Sillä kun tarkkailin sulatusta niin vähän kelistä riippuen katkaisee sulatuksen juuri ihan 1-5 sekunnin päästä siitä kun viimeinen kuuraraita on kennosta hävinnyt. Mä olen kokeillut tässä nyt monen montaa paikkaa, mutta parhaiten on toiminut modaus 1 ja 2. Muut enemmän tai vähemmän huonompia paikkoja.