Sulla lukee myös jäähdytyselementin lämpötila 55 astetta? Onkohan jäänyt kylmäkoneen ajoilta nuo nimet?Lauhduttimen lämpö on varmaan väärin nimetty. Miten se voi pakkasella. olla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla lukee myös jäähdytyselementin lämpötila 55 astetta? Onkohan jäänyt kylmäkoneen ajoilta nuo nimet?Lauhduttimen lämpö on varmaan väärin nimetty. Miten se voi pakkasella. olla.
Sulla lukee myös jäähdytyselementin lämpötila 55 astetta? Onkohan jäänyt kylmäkoneen ajoilta nuo nimet?
Mun mielestä noissa lukemissa ei nyt kyllä ole mitään järkeä. Kaikki paisunnat ihan auki ja kuumakaasut noin korkealla? Onko tuo lauhdutin näyttänyt aina noin omituista arvoa? Melkein suosittelisin palauttamaan tehdasasetuksiin.![]()
Kaikki paisunnat ihan auki
Onko tuo lauhdutin näyttänyt aina noin omituista arvoa?
Täällä sama. Mitä ihmettä? 3 android laitetta ja kaikki saman näköisiä. Sovelluksen ulkonäkö muuttui noissa ala nappuloissa niin ajattelin että olisi ollut päivitys? Mitäs tässä voisi kokeilla?Minulla 6.3.1 (international)
Täytyy kokeilla kaikista anteroista sulkea tuo ja antaa kenties ivo buutin pumpulle.
Voiko joku Tuya developer platform tili tehdä kiusaa?
Mistähän tästä kielivalinta löytyy?
Tuo platform ei ole mulla tietääkseni missään käytössä kun siirryin Tuya localiin.
En löydä sovelluksesta kielivalintaa enkä pumpusta.Mutterin näköisestä kuvakkeesta aukeaa valikko jossa alempana on kieli. Se on 8. ylhäältä laskien.
Paina ensin alhaalta viimeinen oikealta (Me) ja sitten ylhäältä oikealta mutteria.En löydä sovelluksesta kielivalintaa enkä pumpusta.
mulla näyttää olevan wired controller V1.3 että ei sekään varmaan ole enää uusin versio?Mulla onkin ilmeisesti vanha versio vaikka näyttääkin cop ja muut? En usko että löytyy netistä päivitystä mutta kertokaa ihmeessä jos löydätte. Pistin noista softaversioista kuvankaappaukset kiinaan ja kysyin miten saisin ne ajantasalle kun tuo appi sekoilee vain mulla.
2.0 on uusin mistä olen tietoinen.mulla näyttää olevan wired controller V1.3 että ei sekään varmaan ole enää uusin versio?
pitää valita se kieli niin alkaa taas pelittämään itsellä kanssa oli noinNäistä versioista olis kiva saada vähän katsausta kun joskus oli juttua että vanhat versiot eivät näyttäneet coppia tai jotain muuta. Mulla on nyt kuitenkin näköjään melkoisen vanha tuo softa ja silti näyttää sen.
Silloin kun kuristelin virtausta siihen 1000 L/h niin virheilmoituksia katsellessani huomasin että siellä oli ilmoituksia muistissa 3.2024 ajalta. Ostin pumpun kuitenkin vasta 5.2024. Sitä oli varmaan kokeiltu valmistumisen jälkeen ja jäänyt pölyttymään varastoon vanhalla softalla?
Kokeilin muuten Tuya Smart sovelluksellakin (aivan sama appi) mutta ei se korjannut tilannetta joten palasin Smart Life sovellukseen.
Eihän tuossa nyt koneen toiminnan kannalta ole mitään muutosta tapahtunut mutta olen pumppua ainoastaan tuolla sovelluksella käyttänyt ja kytännyt niin ei tuollainen ohjelman p*skominen nyt todellakaan mieltä nosta. Käyttöpaneelin johto ei yltänyt tuolta pannuhuoneesta mihinkään järkevään paikkaan niin jätin sen sinne kun kännysovellus oli niin näppärä.
Nyt ei kyllä kännykästä tarvi katsoa muuta kuin outlet water temp kun kaikki muu on muurahaista.
Mysteeri on nyt se että miksi tämä muutos tapahtui? 3 anteroa ja kaikissa sama muutos.
Tuya Smart avautui tämän näköisenä...
katso liitettä 105759
Minulla sovelluksessa oli valittuna käyttöjärjestlemän kieli, siksi se antoi tekstit suomeksi ja ne mitä ei tiennyt tuli kiinaksi. Niitä löytyi tehdasasetusvalikosta. Englanniksi näyttäisi nyt löytyvät kaikki tekstit kun viimnein tajusin vaihtaa kielen.Joo, en jaksanut tuon tuyan kanssa alkaa säätämään kun tiesin palaavani takaisin Smart Life. Mutta sekin oli jännä että ennen eilistä en ollut koskaan kieltä edes valinnut ja lontoota on aina ollut. Opein tuon vasta eilen.
Sama mulla näköjään oli valittuna. Kaikki on silti aina ennen tullut englanniksi niin ei ole tarvinnut kieliasetuksia edes miettiä. Nyt käyttöjärjestelmän kielenä on ne kirjain ja numerotunnukset säädöille.Minulla sovelluksessa oli valittuna käyttöjärjestlemän kieli