Late Lämmittäjä
Jäsen
Tajusinpa tässä yhden jutun, kun vaihdoin paristoja kaukosäätimeen. Kaukosäädin ei säilytä mitään asetuksia tietenkään muistissa, jos on tarpeeksi pitkään ilman paristoja. Eli omassakin pumpussa on toki voinut olla alun perin se uusi sulatustoiminto päällä, mutta kaukosäädin näyttää siinäkin kohdassa väärää asetusta. Olin nimittäin aiemmin laittanut asetuksen 60 pykälään 1 ja nyt kun vaihdoin paristot, niin nollaa näytti.
Sama oli asetuksen 58 kohdalla (lämpötilan hienosäätö). Olin sitä aiemmin korjannut 3 pykälää jompaan kumpaan suuntaan, enkä enää muistanut kumpaan.
Ilmeisesti sen piti olla -3, niin pumpun lämpötila-asetus vastaa paremmin huoneen lämpötilaa.
Pitäis joku loggaus vielä kehittää pumppuun. Kun ei ole Home Assistantia, niin onko muita vaihtoehtoja olemassa?
Sama oli asetuksen 58 kohdalla (lämpötilan hienosäätö). Olin sitä aiemmin korjannut 3 pykälää jompaan kumpaan suuntaan, enkä enää muistanut kumpaan.
Ilmeisesti sen piti olla -3, niin pumpun lämpötila-asetus vastaa paremmin huoneen lämpötilaa.
Pitäis joku loggaus vielä kehittää pumppuun. Kun ei ole Home Assistantia, niin onko muita vaihtoehtoja olemassa?